SCSI kan apparaten opblazen??

Pagina: 1
Acties:

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 07:15
Ik heb hier een SUN Netra T1 105 systeem en wil daar een externe cdrom op aansluiten. Ik heb hier een juiste kabel liggen en de cd-rom werkte ook nadat ik beide systemen aangekoppeld en aangezet had.

Nu hoorde ik echter dat je met de onjuiste kabel 1 van beide apparaten kunt opblazen/beschadigen blablabla etc.

Is dit pure onzin of is hier echt een gevaar? Ik praat hier over een SCSI 68 pins kabel type CL2. De externe cdrom is ook van SUN type 611.

what is your major malfunction???

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Voor zover ik weet kan dit alleen gebeuren wanneer je LVD en HVD door elkaar heen haalt.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

IK heb er nog nooit over gehoord volgens mij moet je echt hele domme dingen doen wil je dat voor elkaar krijgen. :+

• DTorro
  • Laatst online: 03-02 04:28
Ik heb nog nooit een SCSI of USB inflator gezien,,, maar het idee is wel goed!

op lan parties je pompje inpluggen en opblazen maar dat bed!

• It-er
  • Laatst online: 09-02 07:15
Abbadon schreef op 11 maart 2004 @ 16:12:
Voor zover ik weet kan dit alleen gebeuren wanneer je LVD en HVD door elkaar heen haalt.
Ja dat bedoelde ik. Maar als je het over High Voltage hebt dan praat je toch ook over hele andere kabels, en apparatuur?

Een simpele externe cd-rom kun je toch nooit OPblazen??? Ik haat dat als mensen (lees: "collega's") zo praten en denken alles te weten waardoor jij gaat twijfelen. En dat terwijl ik gewoon zeker wist dat zoiets niet mogelijk is....

what is your major malfunction???