Troll?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 08:59

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Topicstarter
Misschien kan hier maar beter Godwin's Law op toegepast worden:

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=985144

Een vergelijking, hoe indirect dan ook, van MS met Hitler lijkt me niet bevorderlijk voor de discussie. En toch staat hij nu op 3 Interessant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Een score tussen va 1 is hoog genoeg en als het een 2 zou zijn dan kan het ook nog wel, ik zie geen duidelijke MS->Hitler vergelijking, hij gebruikt dat meer als voorbeeld. In dat geval kan ik er niet zo zwaar aan tillen. Een troll zie ik er iig niet in. :)

Edit:
Dit is pas een troll:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=985237

[ Voor 18% gewijzigd door bazs2000 op 11-03-2004 14:19 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 08:59

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Topicstarter
Daarom begon ik over Godwin's Law...
Godwin's Law /prov./ [Usenet] "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." There is a tradition in many groups that, once this occurs, that thread is over, and whoever mentioned the Nazis has automatically lost whatever argument was in progress. Godwin's Law thus practically guarantees the existence of an upper bound on thread length in those groups.
Maar idd, hoe komt het dat die nog op +1 staat... ik kan niet meer modden in die thread iig, heb gereageerd, it's all yours O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Heb 'm 0,19 naar beneden kunnen schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 18:32
En ik 0.20, dus echt opschieten doet het niet. Die link die bazs2000 geeft heb ik ook maar -1 gegeven, maar die mag zeker wel op -1 staan, de post van PowerFlower hoeft dat niet per se, omdat het net wat subtieler is :P

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 11-03-2004 14:31 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
December schreef op 11 maart 2004 @ 14:31:
En ik 0.20, dus echt opschieten doet het niet. Die link die bazs2000 geeft heb ik ook maar -1 gegeven, maar die mag zeker wel op -1 staan, de post van PowerFlower hoeft dat niet per se, omdat het net wat subtieler is :P
En nu staat 'ie ook op -1 Troll :)

Met wat extra geschop van mijn kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

2 maal bonusuitkering voor de trolletjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

De reactie die door TS aangehaald wordt is mijns inziens geen troll. Microsoft wordt namelijk niet vergeleken met Hitler ofzo. Hij stelt zich de ironische vraag of we niet beter terug kunnen gaan naar een overheidscensuur als in de Nazi-tijd.

Daarmee maakt hij twee denkfouten:
• Microsoft is niet de overheid (en heeft overigens gewoon het recht om zich te verdedigen tegen mogelijke schadetoebrengende feiten)
• De rechter (die uiteindelijk wel zal beslissen) is ook niet 'de overheid'.

De volkomen irrelevantie van 'de overheid' voor dit nieuwsitem zou de reactie dus overbodig of off-topic kunnen maken. Dat die overheid (die zinloos erbij gesleept wordt) dan even in verband wordt gebracht met een periode waarin er sprake was van zeer grote censuur, maakt de reactie an sich voor mij nog geen troll. Ook geen verborgen troll denk ik... maar wellicht zijn er goede argumenten tegen mijn standpunt te verzinnen. ;)

Naar mijn idee hoort-ie op 0 overbodig te belanden, aangezien de rest van zijn verhaal ook niet echt lezenswaard is voor mij. Wat kan mij het nou schelen of hij iets erg of zielig vindt, als hij verder geen goede argumenten daaraan hangt...
Ik heb 'm dan ook maar enkele tikjes naar beneden gegeven, zodat hij nu op 1,79 staat.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik kan het hiermee eens zijn. Ik heb ook een paar maal getikt, hij is nu 1.48
Pagina: 1