Ik weet dat er veel autoradio's zijn die MP3 kunnen afspelen. Ik heb een aantal cd's op mp3, maar daarvan zijn er heel veel 1 grote mp3 file met cuesheet. Nou vroeg ik me af of er autoradio's bestaan, die zo'n grote mp3 file m.b.v. de cuesheet als meerdere tracks kan afspelen...
Of je splitst de mp3 gewoon in losse mp3tjes
Daar heb je namelijk ook programmatjes voor. Dan kun je er eventueel nog een playlist op de CD bij zetten, dat wordt namelijk wel door een aantal radio's ondersteund.
Het nadeel daarvan is dat het dan vaak wel handig is om ervoor te zorden dat de speler wel gapples kan afspelen. Ik kan me de vraag dus voostellen (maar verwacht toch dat het antwoord negatief zal zijn...)Bigs schreef op 11 maart 2004 @ 13:01:
Of je splitst de mp3 gewoon in losse mp3tjesDaar heb je namelijk ook programmatjes voor. Dan kun je er eventueel nog een playlist op de CD bij zetten, dat wordt namelijk wel door een aantal radio's ondersteund.
Nog een tip voor een programmatje: musiCutter
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine