Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Vodafone IZI actie (V525)> Beltegoed waardecheque ontvangen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor alle duidelijkheid het gaat niet om de V525 maar om (een van) de andere actievoorwaarden.
Ik heb dus bijna een maand geleden de waardecheque opgestuurd waarbij je €10,- beltegoed zou krijgen bijgeschreven. Tot nu toe is dat nog steeds niet gedaan, terwijl er een termijn van 2 weken op zou staan. Aangezien het niet mijn telefoon niet is ben ik er niet zo mee bezig geweest en heb ik er weinig aandacht aan geschonken. Maar ik vind dit wel een beetje erg lang duren. Zijn er hier anderen die ook dit probleem hadden of hebben en dit (nagenoeg kosteloos) hebben opgelost?
Ik heb namelijk weinig zin om (bij wijze van) straks voor € 10 aan de telefoon te zitten met de klantenservice en/of een aangetekende klachtenbrief te sturen voor €5,-. Dat schiet niet op natuurlijk.
Kan ik hiervoor naar een Vodafone Citypoint gaan of i.d.?

Verwijderd

Ja hebben mijn broertje en mijn moeder ook gehad, vorig jaar juni aangevraagd en nog steeds niks gehad.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:45
met een belletje van nog geen 5min is dat meestal wel opgelost hoor :)
heb het ook eens ooit gehad met de telefoon van mijn zusje, ff gebeld, en na een uur ongeveer kreeg ze een smsje dat het beltegoed inmiddels opgewaardeerd was + excuses dat het zo lang duurde :)

Verwijderd

Topicstarter
@Crash-Override, ach ik wil die optie best nog openhouden. zeker als dat niet te lang duurt, maar goed het liefst doe ik het natuurlijk kosteloos(als student kost het immers geen geld om de tram te pakken naar een Citypoint :D). Je bent Hollander, of je bent het het niet he?;)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 12:56:
@Crash-Override, ach ik wil die optie best nog openhouden. zeker als dat niet te lang duurt, maar goed het liefst doe ik het natuurlijk kosteloos(als student kost het immers geen geld om de tram te pakken naar een Citypoint :D). Je bent Hollander, of je bent het het niet he?;)
ik geef je idd helemaal gelijk :)
als er een Citypoint in de buurt zit die goed te bereiken is kun je idd daar eerst eens informeren en als ze je daar adviseren om te bellen dan kun je dat altijd nog doen :)

Verwijderd

bij mij kreeg ik na een week mn 10 euro en na twee weken een brief over dde registratie etc.
Pagina: 1