Aanschaf beamer HELP

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• lupajane
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:00
Hallo,

Ik wil graag een beamer gaan kopen maar zie inmiddels door de bomer het bos niet meer.

Ik wil graag:
-DLP
-contrastratio 2000:1
-1042*768
-niet te dure reservelamp

bestaat er zoeen die niet te duur is? Misschien weet er ook iemand een site waar ze vergeleken worden anders dan kieskeurig.nl

Alvast bedankt!

LJ

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Volgens mij was er een topic @ AV over aanschaf van beamers.
Waarschijnelijk kun je daar verder worden geholpen. Suc6! :)

* -Skyhawk- is goede bui. Hier kun je wel wat mee.

Topic: Enige uitleg voor mensen die een projector willen kopen ! ;)

[ Voor 46% gewijzigd door -Skyhawk- op 11-03-2004 11:02 ]

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:29
Wat je kunt doen is het home cinema topic doorlopen, of websites van fabrikanten bekijken, websites van leveranciers, computerwinkels, en dan een aantal beamers die je wel oke lijken qua specs/prijs opschrijven. Deze ga je vervolgens op google zoeken en dan revieuws lezen...

Maargoed dit is nogal basic, dit niveau word niet echt geaccepteerd op GoT... Want het lijkt erop als je zelf nog geen **** hebt gedaan. :/

Overigens word het geschreeuw in een topictitle niet graag gezien en ken ik het spreekwoord "Door de bomer het bos niet meer zien" niet...

[ Voor 18% gewijzigd door Sluuut op 11-03-2004 11:02 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

lupajane, beamers zijn in principe Video-spul, en dat hoort thuis in Audio en Video. Ik verplaats dit topic echter niet daar naartoe, aangezien ik uit je topic op maak dat je alleen wat eisen hebt, maar verder nog geen onderzoek naar modellen etc hebt gedaan :) Kijk eens rond in Audio, Video & HiFi Forum en zie het topic dat -Skyhawk- noemt. Oftewel, steek er eerst zelf meer tijd in, dan kom je er heus wel uit. Succes :)

Ohja, topictitels met HELP erin zijn inderdaad niet de bedoeling, let daarop graag ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.