Toon posts:

Einde van de pagina weergeven

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een asp script die gegevens genereerd, daar ik niet kan zien om welke hoeveelheid kan ik niet opgeven wanneer het script een page-break moet hebben.

Eerst had ik alles in tabellen, maar daarin werkt een page-break niet, dus alles maar met <div> gedaan. Dat probleem is opgelost.

Ik heb nu een scriptje gemaakt met.

code:
1
var regelnummer = document.getElementById(x).offsetTop;

Maar dit werkt ook niet lekker.

Wie weet een manier html toch met een goede lay-out te printen (gaat eigenlijk alleen om de pagebreaks.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40
-> W&G
HTML en clientside stuff hoort niet thuis in P&W, maar in W&G

https://fgheysels.github.io/

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Ehh.. wat is je probleem nu? Want je zegt eerst dat je het opgelost hebt en dan ineens is zijn de page-breaks weer een probleem?

Verwijderd

Niet in HTML, welke helemaal niks met layout te maken heeft.

Wel met CSS ( http://alistapart.com/articles/goingtoprint , site geeft alleen maar in welke je richting je moet zoeken en een globaal idee van print style sheets).

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 11:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 10:59:
Niet in HTML, welke helemaal niks met layout te maken heeft.

Wel met CSS ( http://alistapart.com/articles/goingtoprint , site geeft alleen maar in welke je richting je moet zoeken en een globaal idee van print style sheets).
Zover was ik al, alleen weet ik niet hoe groot mijn pagina wordt, dus waar de pagebreaks moeten komen.

ik moet dus zoiets hebben van:

if (eindepagina = true)

{pagebreak}

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:00

E-Vix

Nu met sneeuw!

En wat als je nu een voorbeeldpagina maakt, en telt hoeveel regels er op een pagina staan. Vervolgens bouw je een tellertje in je code, en als hij bij het maximum is, laat je een page-break invoegen en zet je de teller weer op 0. Zou dat misschien werken?

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 11:03:
[...]

Zover was ik al, alleen weet ik niet hoe groot mijn pagina wordt, dus waar de pagebreaks moeten komen.

ik moet dus zoiets hebben van:

if (eindepagina = true)

{pagebreak}
En als ik je pagina nu op een kleiner lettertype wil uitprinten oid? Oftewel pagebreaks moet je niet van te voren bepalen lijkt me..

Verwijderd

Topicstarter
E-Vix schreef op 11 maart 2004 @ 11:08:
En wat als je nu een voorbeeldpagina maakt, en telt hoeveel regels er op een pagina staan. Vervolgens bouw je een tellertje in je code, en als hij bij het maximum is, laat je een page-break invoegen en zet je de teller weer op 0. Zou dat misschien werken?
Zoiets had ik al, maar hoe kan ik regels tellen? DAn het volgende probleem: hoe moet ik de regels tellen als ik niet weet welke inhoud een veld heeft.
Pagina: 1