Toon posts:

MSI MD 5000 MS 6701 Bios flash?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallow tweakers,

Ik heb een probleempje bij een kameraad van me.

Die heeft zon aldi bak gekocht. De titanium 8008 XL. (Medion) Opzich leuk pctje om mee te beginnen. Nu wil ie er ook graag mee over kunnen clocken vanuit de bios. (wat dus op het moment niet kan).

Daarom heb ik de bios geflashed met een bios vanaf de medion site (Nieuwste bios daar). Maar dit wou niet baten. Nog steeds geen overclockmogelijkheden :(

Daarna heb ik gekeken op de MSI site, waar het mobo van is. Ook daar kan ik geen bios vinden. :/

Ik heb hier op tweakers mbv de search wel een topic kunnen vinden van iemand die de juiste bios had gevonden (hij moet er dus zijn), maar de link die hij had gepost is dood. Ook reageerde hij niet meer in zijn topic. |:(

Het is voor een MSI MD5000 MS 6701 mobo. Je kan er sowieso weinig over vinden op forums (veel duits ook), Google ect. En als je wat vind zijn het mensen die hetzelfde als jij willen en het ook niet kunnen vinden. :|

Kortom heeft iemand op GoT de oplossing misschien? Ik word een beetje gek! 8)7

Thnx :)

edit: btw dit topic zou ook in die hard overclocking kunnen maar omdat het meer om dit specifieke weirde mobo gaat vond ik het net iets meer hier passen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 16:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is er nou helemaal niemand die dit weet! :/

Er zijn knettersveel van die compjes verkocht, dan moeten er toch wel meer mensen zijn die dit zelfde probleempje hebben! :P

Plz post ff wat als je iets weet! :)

edit:

DAWN! helemaal niemand!?? :?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 09:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Naja sluit maar als dit ook niks opleverd... snik :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 09:22 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je kunt ook softwarematig overclocken. CPUCool ondersteunt ook de PLL die op de MS6701 zit :)

Maar wie koopt nou een OEM bak om ermee te overclocken? Verkoop gewoon het boeltje en koop een leuk zelfbouw configje. Voor E500 heb je al een leuk overclockbak.

Verwijderd

Zou je een foto van het moederbord willen plaatsen , mischien dat iemand het herkend.

Afbeeldingslocatie: http://www.nix.ru/autocatalog/microstar/6507.jpg

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 15 maart 2004 @ 09:33:
Je kunt ook softwarematig overclocken. CPUCool ondersteunt ook de PLL die op de MS6701 zit :)

Maar wie koopt nou een OEM bak om ermee te overclocken? Verkoop gewoon het boeltje en koop een leuk zelfbouw configje. Voor E500 heb je al een leuk overclockbak.
Ja klopt softwarematig wil ook wel (cpufsb). ;) CPUcool kan ik geen goede versie van vinden. (eentje die te cracken is dan) maar goed daar mogen we het volgensmij hier nie over hebben.

Maar ik zou het toch liever in de bios doen, en aangezien ik weet dat er een biosversie is waarbij dat kan zou dat mooi zijn als iemand die heeft of weet waar ik hem kan vinden :)

Verkopen is voor hem ook nie echt een optie. (had ik ook al gezegt) :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 12:24 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 16:33:
Is er nou helemaal niemand die dit weet! :/

Er zijn knettersveel van die compjes verkocht, dan moeten er toch wel meer mensen zijn die dit zelfde probleempje hebben! :P

Plz post ff wat als je iets weet! :)

edit:

DAWN! helemaal niemand!?? :?
Denk niet dat er veel GOTTERZ interesse hebben in zo'n config en al zeker niet kopen...

Denk dat je beter op medion-forum gaat zoeken

ArToZ

Verwijderd

Topicstarter
Al gekeken, staat ook niks nuttigs op en ja het is niet echt een superbak maja is dan ook nie van mij. Maar goed heb al gezegt hierboven dat ie opzich wel dicht kan aangezien nie veel mensen wat weten over een dergelijk mobo en bios.
Pagina: 1