Toon posts:

[asp.net] Postback wordt twee keer getriggered

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een asp.net project, bij een van de pagina's wil ik dat er op het moment van een postback een aantal acties worden gedaan o.a. het versturen van een e-mail.

Het blijkt dat na de submit van het formulier (inloggen op een website) alle gedefinieerde acties twee keer worden uitgevoerd, zelfs als ik het terugbreng naar alleen het versturen van het e-mailtje ontvang ik deze twee keer :?

Na er een nacht over geslapen te hebben om met een frisse blik te kijken moet ik helaas zeggen dat ik er niet uit kom.

om de layout heel te laten een link weggehaald ivm vinden oplossing met daarin twee txt files met de relevante code. De sendEmail functie staat in een module.

Wat is de reden van de dubbele trigger?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 13:41 ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40
Plaats de relevante code eens hier, ipv in een zipje op een externe server.
Daarnaast is die code die jij in dat zipje hebt vervat niet echt relevant.

Iedere keer dat je page gepostbacked wordt, verstuur je die e-mail.

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Topicstarter
meer code heb ik niet staan... na klikken van de submit wordt de e-mail twee keer verstuurd, ook de actie naar de database om te controleren of de inloggegevens juist zijn wordt twee keer uitgevoerd.

Verwijderd

Topicstarter
en dat is het tweede |:( topic deze week..... slapen heeft toch wel gewerkt, maak nu gebruik van een on_click event op de buton van het formulier en dat wil wel.

Verwijderd

afgezien van het feit dat je code beter hier kunt posten, wilde ik de moeite nemen om het zipje te openen, maar die link is jammer genoeg niet in orde :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 11:48 . Reden: in orde is niet "niet in orde" :) ]