Toon posts:

Pick-up & return garantie Hi-Grade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zit dat eigenlijk met garantie van die notebooks??
Ik koop een 10 mnd geleden een notebook voor een smak geld,met 2 jr pick up en return garantie.

Na een aantal maanden was er een fout aan het toetsenbord,en ze waren "vergeten "de wifi kaart in te bouwen.

Ik bellen ,en de notebook op eigen kosten opgestuurd(dat zou de snelste manier zijn).Maakt U zich geen zorgen,U heeft hem binnen 5 werkdagen terug!!

Werd dus bijna 4 weken :(

Nu is er een fan van de chipsetcooler stuk,het ratelt en rammelt.

Ik bellen,krijg ik een gast aan de lijn die zegt doodleuk,ivm de toestand vorige keer,moet u zelf zorg dragen voor transport!!

Nou vraag ik je..

Ik heb betaald voor 2 jaar pick up en return.
Dit houd mijn inziens in,1 x halen en 1x brengen per gebeurtenis.

Dat vertalen zij dus in 1x zelf opsturen,en wij brengen hem als we een keer tijd hebben.

Weet iemand wat mijn rechten zijn hier,of gebeurt dit vaker met het merk Hi-Grade.

Ik heb er nog niet veel goeds over gelezen..

Graag jullie zienswijze.. :)

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Tja volgens het koop contract heb je gewoon recht op pick-up adn return, en ik zou ze daar dan ook op wijzen.

Willen ze niet aan je eisen voldoen dan kun je overwegen verdere stappen te nemen.

Ik ben in iedergeval van mening dat jij gewoon recht op een degelijk werkend product.

Verwijderd

Over welk merk gaat het?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
hi-grade :? tja wie koopt er dan ook zoiets..

ik heb een lappie van hp, die had ook pickup and return, dat ding is de oceaan overgevlogen en binnen 5 dagen had ik hem gerepareerd terug..

prima service van hp heet dat

A wise man's life is based around fuck you

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01 07:32

FastBunny

Give it the Works !

ivm de toestand de vorige keer moet je hem zelf opsturen??
Je hebt hem opgestuurd omdat het sneller zou zijn, en hun hebben meer werk en nu willen ze hem niet ophalen omdat het de vorige keer een toestand was... beetje vreemd.

Simpel eisen datg ze hem komen halen en anders dat je stappen gaat ondernemen wegens contractbreuk ofzo :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb even de topictitel iets aangepast. :)
Pagina: 1