Toon posts:

bittorrent/Sweex ADSL Modem/Router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb onlangs een Sweex ADSL Modem/Router + 4 Ports Switch annex-a aangeschaft en heb hem geinstalleerd. Ik heb trouwens adsl/freeler internet. Maar nu wanneer ik bittorrent gebruik blijft het nu altijd geel terwijl het groen moest zijn. Ik kan verder wel gewoon internetten. Daarvoor heb ik helemaal geen problemen met bt.
Ik heb geprobeerd om zo'n 20 port te forwarding maar weet niet of ik wel goed heb gedaan of uberhaupt dat het probleem is.
Ik heb via Virtual Server een aantal poorten ingevuld.
onder Public Port en Private Port beide 6881. Van 6881 t/m 6900. Ik moest allles handmatig doen dus heb maar voorlopig 20 gedaan. En onder porttype TCP en als laaste Host IP Address heb ik de ip adress ingetypt die ik via msdos ipconfig heb gezocht en save settings en pc opnieuw opgestart.
Ik heb ook zo'n pingtest gedaan en daar is niks mis mee.
Weet iemand een oplossing?

thanx

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 00:41 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Welkom op Tweakers,

dit is je eerste post en niemand heeft geantwoord!? :'(

Ik denk dat men nl daar weinig zin in heeft omdat je je antwoor makkelijk zelf kan opzoeken via google, de search, de FAQs of een bittorent FAQ.

Bij jouw ligt het probleem dat je je poorten waarschijnlijk niet naar het goede interne IP hebt geforward, maar das gissen want je vertelde niet hoe je het deed. Vertel dus eens wat meer zoals omschreven in hoe te posten op GoT.

[ Voor 11% gewijzigd door SSH op 11-03-2004 23:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik ben nieuw hier. Ik heb voordat ik hier postte al op google gekeken en hier even gesearcht maar kon geen oplossing vinden. Tenslotte maar even register en posten hier. Ik ben een complete n00b op dit gebied.
Maar ik heb ondertussen de router aan de praat gekregen, en geen gele kleur meer, maar er zijn nog 2 dingen die ik nog wil weten.

Als ik een Diagnostic Test doe krijg ik het volgende:

Checking LAN Connection
Testing Ethernet LAN connection : PASS HELP

Checking ADSL Connection
Testing ADSL Synchronization : PASS HELP

Checking Circuit 0 for Network Connection
Test ATM OAM Segment Loop Back : PASS HELP
Test ATM OAM End-to-End Loop Back : PASS HELP
Test Ethernet connect to ATM : PASS HELP
Test simple ppp session 0 PPP Layer connection : PASS HELP
Test simple ppp session 0 IP connect to PPP : FAIL HELP

Testing Internet Connection
Ping primary DNS : SKIPPED HELP
Query DNS for www.conexant.com : SKIPPED HELP
Ping www.conexant.com : SKIPPED HELP

vanaf "Test simple ppp session 0 IP connect to PPP " gaat het dus fout.
Kan iemand me hierbij helpen?
En daarnaast wilt ik weten waarom ik maar 20 ports kan forwarden?
Als ik de 21ste invult en op "add this setting" drukt verschijnt die niet in de lijst.

bij voorbaat bedankt

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-08 07:34
Heb je wel een VINKJE bij enable virtual server gezet?