Ik heb hier sinds kort een PDA van bovenstaand merk/type.
Deze heb ik gekregen van een maat van me omdat ie het niet meer zou doen.
Waarschijnlijk is er iets vreselijk fout gegaan bij een ROM upgrade.
Hoezo waarschijnlijk zul je nu denken, nou das simpel, de beste heer rookt graag
een jointje of wat per avond en heeft dit dus gedaan toen ie dus in een bepaalde
stemming was een jaar of 2 geleden. LoL!
Naar ik vermoed zal er dus op de 1 of andere manier een nieuwe flash op uitgevoerd moeten worden, nu is mijn vraag: HOE?
Voorspelbaar, ik weet het... Natuurlijk heb ik het halve internet af gezocht naar
de oplossing voor dit verhaal maar helaas, dat mocht niet baten.
De zachte en harde reset zijn allebei al een aantal keer gebruikt maar ook dit hielp niks..
Voor het mooie heb ik er even een fotootje van gemaakt om het wat duidelijker te maken.
Het onderstaande scherm is het enige dat ik krijg, verder doet het kreng niks..
De ROM versie die er nu op staat is versie 1.15 (onduidelijk te lezen op de foto.)

Ik hoop dat er iemand hier is die verstand heeft van deze paperweights!
Deze heb ik gekregen van een maat van me omdat ie het niet meer zou doen.
Waarschijnlijk is er iets vreselijk fout gegaan bij een ROM upgrade.
Hoezo waarschijnlijk zul je nu denken, nou das simpel, de beste heer rookt graag
een jointje of wat per avond en heeft dit dus gedaan toen ie dus in een bepaalde
stemming was een jaar of 2 geleden. LoL!
Naar ik vermoed zal er dus op de 1 of andere manier een nieuwe flash op uitgevoerd moeten worden, nu is mijn vraag: HOE?
Voorspelbaar, ik weet het... Natuurlijk heb ik het halve internet af gezocht naar
de oplossing voor dit verhaal maar helaas, dat mocht niet baten.
De zachte en harde reset zijn allebei al een aantal keer gebruikt maar ook dit hielp niks..
Voor het mooie heb ik er even een fotootje van gemaakt om het wat duidelijker te maken.
Het onderstaande scherm is het enige dat ik krijg, verder doet het kreng niks..
De ROM versie die er nu op staat is versie 1.15 (onduidelijk te lezen op de foto.)

Ik hoop dat er iemand hier is die verstand heeft van deze paperweights!