Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tweakstore ?

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-11 19:35
Ik wil geen negatieve reclame maken en weet ook niet of dit in het juiste forum staat, maar ik wil toch even mijn ongenoegen uiten.

Reeds een maand geleden heb ik een simpel Dangerden waterkoelblokje voor mijn radeon 9700Pro besteld bij Tweakstore. Om te zorgen dat alles snel en goed afgehandeld zou worden heb ik meteen vooruit betaald (online). Het geld was al na drie dagen bij mij afgeschreven en is nu al ruim drie weken in handen van Tweakstore.
Als ik nu inlog krijg ik alleen te zien dat het geld aangekomen is. Verder niets. Ik word nergens van op de hoogte gehouden en weet totaal niet waar ik mijn geld voor betaald heb. Uiteindelijk eens een keer antwoord gekregen op mijn e-mail (is het zo vreemd om te verwachten dat een zaak binnen drie dagen reageert op mail?), en de mededeling was dat het blokje niet voorradig was. Meer niet. Ja hallo, zo kan ik me er ook van af maken natuurlijk; als ik zelf dat ding in america rechtstreeks bij dangerden had besteld had ik het al drie weken gehad !! Dan kan hij dat toch ook gewoon doen, waarom moet het daar een maand duren?

Inmiddels weer een mail gestuurd paar dagen geleden met de vraag of ik wellicht wat meer details omtrent de vertraging kon krijgen. Daar heb ik natuurlijk nog geen antwoord op.

Ik vroeg me gewoon even af of er meer mensen met deze ervaring zijn. Wellicht is dit meer iets voor een pricewatch evaluatie (daar staat het ook al hoor), maar daar bereik je geen mensen, hier wel. Als ik bel wordt er óf niet opgenomen, óf ik krijg te horen dat de mobiele telefoon uitgeschakeld is. Via MSN is TS niet bereikbaar, ze accepteren me niet op hun lijst. Hoe kan ik in godsnaam dit bedrijf überhaupt bereiken? Ideeën?

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

• Quarin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-11 18:53

Quarin

Ondertitel... wasda?

Er langsgaan....
Dat was wel serieus eigenlijk. Hun adsl lijn ligt eruit maar de winkel bestaat nog wel gewoon (zaterdag nog wat spullen opgehaald). op mailtjes wordt inderdaad niet gereageerd wat ik ook een beetje vreemd vind, maar de winkel bestaat wel nog gewoon hoor.
Hoe het precies allemaal zit durf ik neit met zekerheid te zeggen, maar er zullen hier vast mensen zijn die er meer van weten.

• idioteque
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

idioteque

Citius, Altius, Fortius

Ik probeer ze ook al een zeer lange tijd te bereiken maar het wil niet lukken dacht eerst dat het aan me eigen lag.
Best zonde want ik heb eigenlijk altijd redelijk goede ervaringen gehad met mijn bestellingen bij tweakstore.

Verwijderd

Normaal is Tweakstore telefonisch goed bereikbaar, maar volgens de site hebben ze een probleem met de ADSL. Hierdoor zijn ze ook telefonisch niet bereikbaar. Ik kan me voortellen dat het moeilijk melen is zonder ADSL en telefoon. Tot op heden ben ik zeeeer te spreken over tweakstore omdat er nooit moeilijk gedaan werd over vragen, service en levering. Overigens heb ik altijd mijn spullen opgehaald tegen contante betaling. Mogelijk kan B.S.O.D. hier zelf een reactie plaatsen en uitleggen hoe het zit.

• Aesculapius
Langsgaan is voor mij geen optie. Ik woon in Veldhoven en Tweakstore ligt ergens boven de rivieren....als student heb ik gewoonweg de tijd niet om even een middagje weg te gaan, vandaar dat ik alles op postorder bestel. Maar waarom wordt zelfs de telefoon niet opgenomen dan?

Binnen een maand kan je toch wel internet regelen?

• Quarin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-11 18:53

Quarin

Ondertitel... wasda?

Ik dacht dat ptt een verkeerde splitter had afgeleverd en dat ze een speciale moesten hebben, en je kent ptt als daar iets fout is....
Daarbij komt dat voor hun internet een stuk belangrijker is dan telefoon en dat zal wel de reden zijn dat telefoon niet werkt.

• Aesculapius
Onzin, die lui kunnen toch wel enige vorm van multi-processing aan? Waarom zou je geen telefoon kunnen beantwoorden als je internet et niet doet?

Verwijderd

ADSL is je telefoonlijn hoor, dus als iets mis is met je ADSL zou je telefoon het ook niet kunnen doen.
(ik zeg niet dat altijd als je ADSL het niet doet je niet kan bellen maar het kan zo zijn.)

En ik heb normaal ook goeie ervaring met tweakstore, maar nu zit ik ook allang te wachten op een bestelling en toen hun telefoon eruit lag raakte ik ook een beetje in paniek :9

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 00:23 ]

Verwijderd

Aesculapius schreef op 11 maart 2004 @ 00:14:
Onzin, die lui kunnen toch wel enige vorm van multi-processing aan? Waarom zou je geen telefoon kunnen beantwoorden als je internet et niet doet?
Omdat een verkeerde splitter ook je telefoon vern&*kt, misschien?

Verwijderd

Gewoon naar de bank gaan, je geld laten terug vorderen en naar een fatsoenlijke winkel gaan! Simpel. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 00:24:
Gewoon naar de bank gaan, je geld laten terug vorderen en naar een fatsoenlijke winkel gaan! Simpel. ;)
Dus volgens jou is de Tweakstore geen fatsoenlijke winkel? Als je zoiets post, moet je het op z'n minst kunnen onderbouwen. Anders zou ik over jou ook een hoop onzin kunnen verspreiden, wat hier niet de bedoeling is! :(

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik heb zeker niets te klagen over tweakstore, ik denk dat je echt "pech" heb dat het zo loopt maar dat het goed gaat komen weet ik haast wel zeker.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:55

job

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 00:30:
[...]

Dus volgens jou is de Tweakstore geen fatsoenlijke winkel? Als je zoiets post, moet je het op z'n minst kunnen onderbouwen. Anders zou ik over jou ook een hoop onzin kunnen verspreiden, wat hier niet de bedoeling is! :(
Een fatsoenlijke winkel laat wat zich horen als je contact op neemt.
In het geval van de topicstarter gedragen ze zich zeker niet als een fatsoenlijke winkel.
En blijkbaar is topicstarter ook niet de enige met deze ervaring.
Er zijn al 3 users met hetzelfde "probleem"

En wat de onderbouwing betreft, die heeft hij toch al gepost in zijn eerste post.
Rustig, van een beetje kritiek gaat een winkel echt niet failliet. Heb je soms aandelen in die tweakstore?

[ Voor 9% gewijzigd door job op 11-03-2004 00:38 ]

• 0943
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 10:33
ik heb ze ook meerdere malen gemailt met vragen over een aantal artikelen.

Alleen nooit antwoord gekregen (tot zeker 3x toe en dat is niet van de laatste 2 weken, dit gaat veder terug)

Ik ben zeker ook niet te spreken nog. Toch jammer had me zon leuk bedrijf geleken ,maar helaas.

Verwijderd

damster schreef op 11 maart 2004 @ 00:37:
[...]

Een fatsoenlijke winkel laat wat zich horen als je contact op neemt.
In het geval van de topicstarter gedragen ze zich zeker niet als een fatsoenlijke winkel.
En blijkbaar is topicstarter ook niet de enige met deze ervaring.
Er zijn al 3 users met hetzelfde "probleem"

En wat de onderbouwing betreft, die heeft hij toch al gepost in zijn eerste post.
Rustig, van een beetje kritiek gaat een winkel echt niet failliet. Heb je soms aandelen in die tweakstore?
Heb geen aandelen, idd. Maar om een topic te openen met negatieve reacties gaat ook te ver. Shopsurvey is daar de plaats voor. De bedoeling van topics op GoT is dat er een vraag van een tweaker beantwoord wordt en niet dat het een plaats van kritiek wordt.
De winkel bestaat nog, dus in geval van nood ga er gewoon langs. Bij twijfel ga je langs de KvK en informeer naar de status van het bedrijf. Het geld terughalen is geen optie. Dit kan alleen als je een machtiging hebt afgegeven en dan nog alleen binnen 30 dagen.

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-11 22:57

t!mP

is inflatie gevoelig

Ik heb ook een maze4 gpu besteld (neem aan jij ook) + nog vele andere onderdelen. W8 er nu ook 3 week op, ik werd ook niet op de hoogte gehouden.
Staat op site enkel bereikbaar via mail maar die mis ik op de site. Heb die Jeroen even opgespoord op tweakers en die heeft 1 van me mails nu beantwoord en me verteld dat het blokje niet voorradig was/is.
Tja imo ook 'n kleine moeitje om 'n klant tevreden te houden.. (maar het schijnt idd door 'n adsl prob te komen, zal wel pech zijn dan)
Mja begrijp me niet verkeerd, ik heb niet echt slechte ervaringen met het bedrijf(alleen 2x fout onderdeel in de bestelling, voor de rest wel vlot en correct)

maareh dis idd meer iets voor de shopsurvey

[ Voor 30% gewijzigd door t!mP op 11-03-2004 01:12 ]

• Aesculapius
Ik snap best dat een splitter ook je telefoonlijn kan vern**ken maar je kan me niet wijs maken dat je binnen 3 weken niet iets geregeld kan hebben; desnoods laat hij het nummer doorschakelen naar zijn mobiele.

Zoals ze nu met klanten omgaan is gewoonweg niet slim, je kan op 5 vingers natellen dat je tent dan slecht gaat draaien, hoeveel tijd kost het nou om even een mailtje te sturen? Laat een whizkidje even een uur naar je site kijken, dan werkt die ook weer fatsoendelijk.

Ik kan ze niet eens bereiken om me geld terug te laten storten.....ik snap best dat er lui zijn met goede ervaringen, maar ik heb de laatste tijd niet veel soeps gehoord....

Het is geenzins mijn bedoeling om een negatieve ketting-reactie op te starten, ik wil alleen weten (terecht vind ik) of ik de enigste ben met dit probleem, en (aangezien Tweakstore hier op T.net vertegenwoordigd is) of er wellicht enige duidelijkheid in de bedrijfsvoering van Tweakstore naar boven kan komen. Het is al jammer genoeg dat XXLCases weg is, dan moeten we zuinig zijn op onze nationale tweakwinkels..... maar wil je je een winkel noemen moet je toch op zijn minst je klanten te woord staan lijkt me....

Verwijderd

Dit is idd een vervelende situatie. Ik kan me de reactie van Aesculapius echt wel voorstellen. Ik zou ook willen weten waar mn poen is..

Aan de andere kant.. Tweakstore is wel een goede winkel. Ik denk dat de pech gewoon even overheerst op het moment. Er zijn zat lui die zeer goede ervaringen met Tweakstore hebben en wat betreft levering en technische kennis (schaarse combo imo) hebben ze een goede naam. Ik zou me dus niet al te druk maken nog. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 03:18 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 14:01
Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 00:47:
Maar om een topic te openen met negatieve reacties gaat ook te ver. Shopsurvey is daar de plaats voor. De bedoeling van topics op GoT is dat er een vraag van een tweaker beantwoord wordt en niet dat het een plaats van kritiek wordt.
Klopt helemaal.. Daar is de shopsurvey voor :)
Aesculapius schreef op 11 maart 2004 @ 01:15:
Het is geenzins mijn bedoeling om een negatieve ketting-reactie op te starten, ik wil alleen weten (terecht vind ik) of ik de enigste ben met dit probleem, en (aangezien Tweakstore hier op T.net vertegenwoordigd is) of er wellicht enige duidelijkheid in de bedrijfsvoering van Tweakstore naar boven kan komen.
Mjah, dat er mensen van tweakstore hier rondlopen wil niet zeggen dat dit een forum is om dit soort dingen te regelen :)
Ik snap je redenering, maar ik hoop dat je ook snapt dat wij dit soort topics hier niet willen hebben :)
(en dat heeft helemaal niks met voorkeur voor winkels o.i.d. te maken).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.