Toon posts:

[adsl] geen kiestoon, maar tel gaat wel over.

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vaag probleem. Ik heb bij iemand adsl aangesloten. Werkt bijna goed. Alleen, als ik bel naar deze mensen gaat de telefoon gewoon over. Ook wordt er gewoon opgenomen, maar horen ze niets. De andere kant ( degene die dus belt) hoort degene met het probleem wel, maar andersom dus totaal niet. Hoe zit dit? Ik heb het zo aangesloten: vanaf het israpunt naar de splitter. Deze in line aangesloten. Dan, van de telefoon naar een telefoondoos, waar ik alles doorverbind over de etages. Hier gaat onder in de doos een rj11 stekkertje in, die dus zit aangesloten op de phone. Daarna van adsl naar de modem.

Het vreemde is dus, dat er boven wel gewoon gebeld kan worden, maar beneden met een draadloos toestel niet ( panasonic). ( hier gaat de telefoon dus wel over, maar hoor je niets, ja, een korte piep).

Alles heb ik aangesloten met de rode en de blauwe dropveter. rood in 1a en blauw in 1b.

Wat is hier aan de hand?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:09

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hebben we het hier over een santiago 200? Zoja, bel dan de kpn en meld dit probleem, je krijgt dan een andere splitter en dan werkt het wel :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
dat weet ik eerlijk gezegt niet. Maar ik zal het eens even navragen bij deze mensen. Bekent probleem bij panasonic draadloze toestellen?

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

JvS = psychic :P

Ik heb twee weekies geleden hier bij m'n tante ADSL aangelegd, zelfde probleem... Was ook nog met de verbinding niet klaar, dus nog niet naar KPN gebeld. Vandaag eindelijk wireless netwerk goed :)

Na 5'en helaas, dus bel kpn volgende week wel, check eerst got nog wel ff dacht ik :) En jahoor... Santiago 200 :+

Anyway, tenks he :)

Verwijderd

Topicstarter
hmz, heeft even geduurt. Maar ik weet nu wat voor telefoon het is. Het gaat hier om een panasonic kx-a36a. Dit is een oud model. Maar ja, wat nu? Iemand ervaring met deze telefoon en adsl verbinding?

Verwijderd

Topicstarter
zo, even de kpn gebeld, en ja hor. Ik krijg zowaar TWEE!!!!!!!! oudere modellen splitters. Het probleem schijnt hem inderdaad in de nieuwe splitter te zitten. We zullen zien. Jullie horen het als het zo ver is!
Pagina: 1