ik heb vaag probleem. Ik heb bij iemand adsl aangesloten. Werkt bijna goed. Alleen, als ik bel naar deze mensen gaat de telefoon gewoon over. Ook wordt er gewoon opgenomen, maar horen ze niets. De andere kant ( degene die dus belt) hoort degene met het probleem wel, maar andersom dus totaal niet. Hoe zit dit? Ik heb het zo aangesloten: vanaf het israpunt naar de splitter. Deze in line aangesloten. Dan, van de telefoon naar een telefoondoos, waar ik alles doorverbind over de etages. Hier gaat onder in de doos een rj11 stekkertje in, die dus zit aangesloten op de phone. Daarna van adsl naar de modem.
Het vreemde is dus, dat er boven wel gewoon gebeld kan worden, maar beneden met een draadloos toestel niet ( panasonic). ( hier gaat de telefoon dus wel over, maar hoor je niets, ja, een korte piep).
Alles heb ik aangesloten met de rode en de blauwe dropveter. rood in 1a en blauw in 1b.
Wat is hier aan de hand?
Het vreemde is dus, dat er boven wel gewoon gebeld kan worden, maar beneden met een draadloos toestel niet ( panasonic). ( hier gaat de telefoon dus wel over, maar hoor je niets, ja, een korte piep).
Alles heb ik aangesloten met de rode en de blauwe dropveter. rood in 1a en blauw in 1b.
Wat is hier aan de hand?