Toon posts:

iemand wil blijkbaar graag m'n emailadres hebben

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik check net m'n mail en daar staat opeens een mailtje van de "support" dat m'n mailbox twee dagen wordt afgesloten en ik daarom maar een attached file met password (!) moet openen voor meer informatie

goed, dat lijkt me niet geheel zuiver, dus ik check de headers, staat er een @planet returnadres bij van ene gijs die blijkbaar heel graag mijn emailadres wilt hebben (mijne zit ook gijz in verwerkt)

ik vind het vrij asosociaal als het inderdaad zo blijkt te zijn, heb al een mailtje gestuurd met "leuk geprobeerd", maar ik wil eigenlijk die gast daarvoor aanpakken....maak ik kans als ik een mailtje stuur naar abuse@planet.nl, of sta ik vrij zwak?

bij voorbaat dank

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat is een virus..

They made me do it.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-05 11:20
|:(

omg, dat is gewoon een standaard sukkelmail met een attach, ongetwijfeld met een virus.

Het enige dat je moet doen is gewoon in de prullenbak pleuren

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 15:50
Volgensmij is dat gewoon een virus wat in de rondte gaat. Niet openen en gewoon nergens druk om maken..

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:33

markvt

Peppi Cola

dat is het netsky virus.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit is in B&V al héél vaak genoemd, met wat eigen research (zoals het intikken van een zin uit die meel in een searchengine) had je dat ook echt zelf wel kunnen vinden. Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.