Mail komt niet aan op xs4all

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-03 00:05
Ik werk bij een helpdesk en er wordt elke week een rooster gestuurd naar de werknemers. Ik krijg er alleen nooit 1. Een collega die stuurt dat mailtje dan naar mij door en zo krijg ik hem als nog. Maar dit is zeer onhandig!

Het vreemde is dat ik wel in de header sta (dus alle anderen) er staat ook geen typfout in o.i.d. Collega's sturen wel eens een ander mailtje via die header en dan krijg ik het mailtje wel... :S

-Ik heb xs4all mail

-Ik heb alle mailrules al gechecked

-Geen spamfilter bij xs4all

-Gebruik Outlook express 6.0

Enig idee?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

en als je het naar iemand anders met een xs4all adres mailt, komt het dan wel aan :?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Troubular
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-04-2024

Troubular

The One and Only

Vraag eens aan de verzendende partij of ze een bounce krijgen.
Ik weet dat een aantal bedrijven XS4ALL blokkeren (vooral van, maar kan ook van & naar zijn), dit gaat dan met name om Amerikaanse bedrijven, welke redelijk vaak XS4ALL Homepages/sites moeten blokkeren ivm bedrijfspolicies.

Succes

"We are what we repeatedly do. Excellence, then is not an act but a habit."

Verwijderd

en de andere kant op? van xs4all naar de plek waar je werkt, gaat dat wel goed?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05 14:28

Nitai

Live the life you love.

weet je zeker dat je spam filter uit staat? Anders zet je het aan om te testen en laat je je spam naar een andere mailbox van je xs4all account sturen (djh_spam AT xs4all .nl ofzo iets).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-03 00:05
Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 13:40:
en de andere kant op? van xs4all naar de plek waar je werkt, gaat dat wel goed?
Ik heb 3 dagen terug (een hele simpele) spamfilter uitgezet (via xs4all). Ik wacht dus nog even af wat dat betreft. Maar kan me niet voorstellen dat die het blokkeerde..

Mail van mij naar het bedrijf gaat wel goed! Ik zal ze binnenkort even vragen of ze een bounce mail terug krijgen ivm met mijn mail adres.

Ik ben helaas de enige die een xs4all mail adres heeft bij het bedrijf, dus of het bij andere mensen met xs4all ook gebeurt weet ik niet..

Ik laat t binnenkort wel horen alst gelukt is! :)
Pagina: 1