Toon posts:

na inpluggen mic. stekker geen geluid meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een eigenaardig probleem. Ik heb dit headset gekocht: http://www.speed-link.com...mediumimage=sl-8760_p.jpg

Maar nu doet zich het volgende voor. Als ik de (groene) 3,5mm stekker van het geluid in mij pc stop werkt alles gewoon normaal. Speakers doen het nog (geluid verminderd wel wat qua sterkte), en ik hoor het geluid via mijn hoofdtelefoon. Maar plug ik nu de (rode) stekker van de microfoon erbij in, dan heb ik opeens geen geluid meer. Dus hoor ik ook niets via de speakers, en niets meer via de hoofdtelefoon. Ook als ik de microfoon-stekker eruit haal hoor ik nog niets. Ik moet dus eerst weer rebooten met de microfoonstekker eruit voordat ik weer geluid heb. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:56
Misschien een stomme vraag, maar ben je niet de verkeerde outputs van je PC aan't gebruiken? 8)7 Ben je perongeluk je mic in de headphone-in aan het steken en je koptelefoon in de line-out?

Ticking away, the moments that make up a dull day

Verwijderd

Topicstarter
Lol, nee. Want als ik de audio-stekker er in steek hoor ik gewoon muziek door de hoofdtelefoon en speakers. Steek ik de rode stekker van de mic. er naast in, dan valt alles stil. EN het wordt niet automatisch gemute o.i.d..

Verder heb ik een sound onboard nl. SoundMAX, op een MSI mobo.