GoT optimized voor PDA

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 16:29

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Ik heb een script gemaakt om GoT ook op een pda goed weer te geven, hier heb ik al een topic over geopend (GoT op je PDA)

http://got.testbak.nl

en daar kwam naar voren dat jullie hier misschien niet zo blij mee zijn. (waar ik eigenlijk niet aan gedacht had)

Mag ik dit doorzetten ? eventueel met extra informatie erop en desnoods alleen voor abonnement houders, die zien toch geen banners. (want een 460px breede banner op een pda werkt niet echt).
Anders hou ik het wel voor mezelf, dat was toch de rede dat ik het gemaakt hebt.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Dit past beter in een apart mailtje aan een moderator. Overigens vind ik het een prima initiatief, maar is het gewone GoT ook al geen straf op een PDA :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
cosmoOo schreef op 10 maart 2004 @ 21:57:
Ik heb een script gemaakt om GoT ook op een pda goed weer te geven, hier heb ik al een topic over geopend (GoT op je PDA)

http://got.testbak.nl

en daar kwam naar voren dat jullie hier misschien niet zo blij mee zijn. (waar ik eigenlijk niet aan gedacht had)

Mag ik dit doorzetten ? eventueel met extra informatie erop en desnoods alleen voor abonnement houders, die zien toch geen banners. (want een 460px breede banner op een pda werkt niet echt).
Anders hou ik het wel voor mezelf, dat was toch de rede dat ik het gemaakt hebt.
Prachtig idee! Allen kan je dit simpelweg niet alleen doorzetten. Ik kan iig niet via http://got.testbak.nl in de HK komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, ik denk niet dat we hier al te blij mee zijn, niet alleen missen we de bannerviews, maar je geeft ook de mogelijkheid om mensen in te laten loggen via je site.
En wie zegt ons dat je daar verantwoord mee omgaat, als bijv. een mod ermee gaat browsen ;)
Met andere woorden: grappig, maar ik denk dat het logischer is om dit soort dingen via de server van ons te laten doen ;)
Hetgeen ook prima mogelijk is als iemand bijv. een mooie xslt zou maken die mooi aansluit bij de xml die React uitspuugt. Deze zou dan wel, nadat hij gechecked is door onze devvers, hier kunnen draaien.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
cosmoOo schreef op 10 maart 2004 @ 21:57:
Je moet het niet zo zwaar opnemen lijkt me. Ze zetten zelf een XML/RSS feed op en dan zou je daar geen skin op mogen schrijven?
Ik zou er dus niet eens aan gaan denken om het voor abo's only te maken of er een banner op te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05 14:55

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik had het topic in GT al in de gaten voordat ik dit LA-topic zag, toch netjes dat je hierover dit LA-topic hebt aangemaakt cosmoOo. De crew zal dit onderling gaan bespreken hoe of wat, dat krijg je dus nog te horen wat er over besloten zal worden :).

Overigens vind ik het zelf een leuk initiatief, maar dat terzijde ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5093

Ter info: site is tijdelijk "off line", vind ik wel netjes van de topic starter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

De officiele mening van Tweakers.net B.V. bij monde van ACM in een vorig (identiek) geval:
Opzich is het een leuk projectje, het geeft een aardige showcase van de mogelijkheden van react, xml en xslt.
Maar helaas kunnen we het toch niet zomaar toestaan. Een van de belangrijkste redenen daarvoor is dat wij het niet zomaar mogen en willen toelaten dat "onze content" ergens anders getoond wordt, ook al wordt het verder rechtstreeks bij ons vandaan gehaald.

Tweakers.net bezit niet de auteursrechten op de postings die je op GoT kan lezen, Tweakers.net heeft wel het recht die postings te tonen op haar website (en alleen op haar website). Dat recht wordt ons verleend zodra iemand wat post, voor die ene posting alleen uiteraard.
Jouw tooltje is in theorie dus een schending van een heleboel auteursrechten, je herdistribueert namelijk teksten van onze gebruikers via je eigen site, zonder de toestemming van die gebruikers.

En nog iets waar jijzelf gelukkig van af gezien hebt. Op het moment dat iemand via een andere site inlogt bij ons en die login verder op die andere site gebruikt zitten wij met een schending van een paar privacy wetten (jij bent tenslotte een van de derden die niet aan de info mag komen die wij opgeslagen hebben ), naast het feit dat we dan ineens een backend service zijn geworden voor iemands website.

Om kort te gaan: We vinden dit soort projectjes in principe heel leuk, maar de complicaties erbij zorgen ervoor dat wij van mening zijn dat het voor privegebruik moet blijven, geen "uitgebreide publieke service" voor een ieder die er interesse in heeft.
Ergo: XML/RSS feed worden enkel aangeboden voor prive-gebruik, niet voor redistributieservices wegens de problemen met privacy, rechten, bannerinkomsten et al.

Dit wil niet zeggen dat we cosmoOo's initiatief slecht vinden: integendeel! Maar niet op een site buiten de controle van Tweakers.net B.V. Ik stel voor dat hij dan ook contact opneemt met chem/ACM, want de opzet is welzeker zeer interessant, en goede kandidaat om op het T.net serverpark te draaien :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Ok, jullie mening is duidelijk, en ik kan het ook goed begrijpen.

Ik zal de site niet meer publiekelijk online zetten (todat er een andere mogelijkheid is gebruik ik het zelf wel, maar dat levert verder geen problemen op lijkt mij)

Ik zal zeker contact opnemen met chem/ACM over een door jullie gehoste oplossing, al ben ik bang dat ik niet ervaren genoeg ben om iets op die schaal te maken. En betwijfel of chem/ACM er tijd in willen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

cosmoOo schreef op 11 maart 2004 @ 23:08:
Ik zal de site niet meer publiekelijk online zetten (todat er een andere mogelijkheid is gebruik ik het zelf wel, maar dat levert verder geen problemen op lijkt mij)
daar liep laatst nog een topic over in LA of TMF oid: zelfs als je alleen maar voor jezelf de ads/banners blockt mag dat niet van de crew. zal kijken of ik het topic nog kan vinden

het stond dus in FA: Iemand die banners blokt
ik heb flink mee zitten discussieren, maar uiteindelijk kwam het er op neer dat je zelfs voor persoonlijk gebruik geen ads/banners mag blocken

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 70162 op 11-03-2004 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Anoniem: 70162 schreef op 11 maart 2004 @ 23:40:
[...]

daar liep laatst nog een topic over in LA of TMF oid: zelfs als je alleen maar voor jezelf de ads/banners blockt mag dat niet van de crew. zal kijken of ik het topic nog kan vinden
Ik heb een abonnement en zie dus sowieso al geen banners, dus dat is niet het probleem.
trouwens XML files mag ik toch ook prive gebruiken en daar zitten ook geen banners in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-06 11:50

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Mijns inziens zou dit een fantastische abbo-feature kunnen zijn juist. Er wordt al maanden gediscuseerd over het features-pakket van de abbo's en er worden geen echte leuke ideeen bedacht. De beste ideeen verzin je dan ook bij toeval. ;)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

Je weet bij wie je moet zijn lijkt me, m0rPhie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Overigens:

[rml][ idee] GoT PDA.[/rml]
[rml][ Template] PDA[/rml]
PDA GoT
Jasper schreef op 04 oktober 2002 @ 16:56:
[...]

Binnenkort komt er een nieuwe template genaamt 'print/pda' waar je GoT gewoon in plain-text kan lezen.

Dus inclusief new topic/post reply, inloggen en alle andere zaken :)
chem schreef op 20 december 2002 @ 13:42:
het is wel een grote moeite...
hij is zover ik weet op testen na af.
curry684 schreef op 27 november 2003 @ 10:34:
[...]

Print en PDA zijn verschillende templates, en ja ze zijn onderweg :)
chem schreef op 01 september 2003 @ 11:07:
Met R1.9 zullen ook nieuwe tpl's komen.
Jasper schreef op 13 augustus 2003 @ 23:21:
:bye

Er is een zeer kale template geschikt voor PDA's. In de config file van React kan er gechecked worden op user-agent 'Windows CE' (of uiteraard andere) zodat men automatisch de PDA template te zien krijgt.

De PDA template bevat: inlog/uitlog, active topics, bookmarks, en board-, forum- en topicview. Zeer beperkt dus, maar voldoende om even iets op te zoeken. Er zitten ook totaal geen images in. Met tables heeft hij het al 'zwaar', dus reken zeker niet op grafische hoogstandjes :)

Hoogstwaarschijnlijk zal ACM hem releasen tijdens de introductie van 1.9 op GoT. Tegen die tijd zijn er veel templates die goed gechecked moeten worden, dan kan de PDA template er ook nog wel bij.
Lijkt mij dus gewoon een kwestie van dat ding aanzetten....

[ Voor 4% gewijzigd door P.B. op 13-03-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb geen idee of die PDA-template nog wel up to date is en voldoet aan de eisen van Tnet, hij is niet aangezet en daar zal wel een reden voor zijn.
Ik ben zelf niet zo op de hoogte wb mogelijkheden van PDA's en design, volgens mij is dat nog een erg premature business en zijn er erg veel verschillen tussen verschillende implementaties. Ik probeer met de nieuwe template wel een opzet af te leveren die in textbrowsers redelijk werkt, dus misschien zal die het op PDA's dan ook wel goed doen.
De vraag is of je inderdaad wel alle functionaliteit wilt aanbieden; als je een kale GoT wilt laten zien met minder features zit je al gauw vast aan een nieuw template, en voorlopig heeft het nieuwe design een hogere prioriteit.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 00:17
Op dit moment lopen er een aantal ontwikkelingen die idd absoluut prioriteit hebben, zoals de nieuwe template e.d. Maar daar buiten spelen er nog een aantal zaken die een PDA varaint voorlopig nog niet wenselijk maken, maar tzt de problemen rond het verlies van banneringinkomsten dermate beperken dat zoiets bespreekbaar kan worden. Maar, zoals gezegd, dat gaat nog wel even duren. Thumbs up for trying, en voor het melden. Dat wordt absoluut zeer gewaardeerd :)

[ Voor 11% gewijzigd door zeef op 14-03-2004 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94631

Ik wacht al ruim anderhalf jaar op GoT @ PDA, eigenlijk al zolang ik GPRS heb. Heb vaak dingen die ik wil checken, of ik ben bij iemand zonder internet met een computerprobleem, of ik verveel me in de bus :+

Ik hoop dat het binnen afzienbare tijd gerealiseerd wordt.

Dikke pluim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 21:28

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Anoniem: 94631 schreef op 16 maart 2004 @ 03:27:
Ik wacht al ruim anderhalf jaar op GoT @ PDA, eigenlijk al zolang ik GPRS heb. Heb vaak dingen die ik wil checken, of ik ben bij iemand zonder internet met een computerprobleem, of ik verveel me in de bus :+

Ik hoop dat het binnen afzienbare tijd gerealiseerd wordt.

Dikke pluim.
Inderdaad,precies hoe ik erover denk. Dit zou echt geweldig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

zeef schreef op 14 maart 2004 @ 00:04:
Maar daar buiten spelen er nog een aantal zaken die een PDA varaint voorlopig nog niet wenselijk maken, maar tzt de problemen rond het verlies van banneringinkomsten dermate beperken dat zoiets bespreekbaar kan worden. Maar, zoals gezegd, dat gaat nog wel even duren.
Bannerinkomsten :? Ik gok dat de PDA layout aangezet wordt voor de abo's, dan geldt dat argument niet meer lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 18:54
En dat verlaagt de drempel om een abonnement te nemen :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

moto-moi schreef op 16 maart 2004 @ 07:53:
[...]

Bannerinkomsten :? Ik gok dat de PDA layout aangezet wordt voor de abo's, dan geldt dat argument niet meer lijkt me ;)
Ik gok dat zeef probeert aan te duiden dat Tweakers.net binnenkort minder afhankelijk hoopt te zijn van reguliere bannerinkomsten en probeert alternatieve inkomstenbronnen aan te boren. Voor zover mij daar iets over bekend is lijkt dat mij goed te combineren met een PDA/XML versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
curry684 schreef op 16 maart 2004 @ 10:04:
[...]

Ik gok dat zeef probeert aan te duiden dat Tweakers.net binnenkort minder afhankelijk hoopt te zijn van reguliere bannerinkomsten en probeert alternatieve inkomstenbronnen aan te boren. Voor zover mij daar iets over bekend is lijkt dat mij goed te combineren met een PDA/XML versie.
Nou ja en nee. Wel minder afhankelijk van banners, maar niet onafhankelijk van reclame. We zitten te broeden op andere manieren van sponsoring/reclame die zeker voor GPRS bandwith vriendelijk moeten zijn. Ik heb goede joop dat we in Q2 ermee kunnen gaan testen. Maar dan nog is PDA GoT sterk afhankelijk van dev-tijd, en die is zeer schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:12

decramy

root@birdie:~#

en hoe zit het dan met de bannerinkomsten op pda.tweakers.net? ook geen toch? Waarom t.net wel, en got niet :?

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op zich is het denk ik redelijk eenvoudig om de nieuwe layout een CSS te geven toegespitst op PDA's (behoudens dat die CSS aankunnen - ik ben hier echt niet in thuis), maar dan moet er natuurlijk wel eerst een nieuwe layout zijn ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
decramy schreef op 16 maart 2004 @ 18:45:
en hoe zit het dan met de bannerinkomsten op pda.tweakers.net? ook geen toch? Waarom t.net wel, en got niet :?
omdat de tijd er blijkbaar nog niet rijp voor is? We zitten tegen een merge aan, misschien zijn de devvers daar nu druk mee? Als we gewoon wachten tot na de merge dan hebben de devvers vast wel weer tijd om zich op andere dingen te richten.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06 21:50
crisp schreef op 16 maart 2004 @ 20:05:
Op zich is het denk ik redelijk eenvoudig om de nieuwe layout een CSS te geven toegespitst op PDA's (behoudens dat die CSS aankunnen - ik ben hier echt niet in thuis), maar dan moet er natuurlijk wel eerst een nieuwe layout zijn ;)
De meeste PDA browsers kunnen tegenwoordig met CSS aan :) Vanaf de laatste PPC versies iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
decramy schreef op 16 maart 2004 @ 18:45:
Nu is het een leuke extra, maar gezien het groeiende potentieel en de vraag naar mobiele toepassing van onze diensten zijn we ons aan het bezinnen op de manier waarop we deze diensten willen gaan aanbieden. De frontpage en het forum zijn in principe gratis, de tegenprestatie van de gebruiker is het 'bekijken van reclame'. Omdat banners niet echt gaan werken op PDA's en smartphones zijn we bezig met het kijken naar banbreedte/data vriendelijke manieren van reclame inkomsten om de mobiele diensten tenminste kosten neutraal gratis aan te kunnen bieden.

Binnenkort starten we op het reguliere forum met de eerste testen. Nogmaals, de ontwikkeling van mobiel GoT staat op een bijzonder laag pitje op dit moment. Dit komt door een aantal factoren, waarvan dev-tijd en de kosten twee heel belangrijke elementen zijn.

offtopic:
Ik hoop dat je begrip hebt voor de keuzes die we moeten maken, we hebben niet het kapitaal van Microsoft in onze organisatie, de kost gaat dus voor de baat uit. En dat betekend dat we dus kiezen om te focussen op winstgevende onderdelen om daarmee de benodigde reserve op te bouwen om de ontwikkeling van nieuwe diensten te financieren. Zonder een al te grote veer in onze r**t te willen steken is het juist die keuze geweest van het MT die ervoor gezorgd heeft dat Tweakers.net een relatief gezond bedrijf is en de grote .com crisis zonder al te veel kleerscheuren heeft doorstaan. En natuurlijk onze grote, trouwe schare van toegewijde, geinteresseerde en betrokken users. Zonder jullie geen Tweakers.net :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Jasper schreef op 16 maart 2004 @ 23:52:
[...]

De meeste PDA browsers kunnen tegenwoordig met CSS aan :) Vanaf de laatste PPC versies iig wel.
Zelfs de brakke default browser van m'n P800 bakt verdomd leuke dingen van een goede CSS, heb ik gisteravond op m'n eigen site getest :)

En zoals we in dit topic reeds aangeven staat er een methode op stapel waarmee we ook uit de 'non-regular-browsing-feeds' zoals PDA en XML een bandwidthvriendelijke vorm van advertising kunnen trekken. Binnenkort meer daarover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

curry684 schreef op 17 maart 2004 @ 12:27:
[...]

Zelfs de brakke default browser van m'n P800 bakt verdomd leuke dingen van een goede CSS, heb ik gisteravond op m'n eigen site getest :)

En zoals we in dit topic reeds aangeven staat er een methode op stapel waarmee we ook uit de 'non-regular-browsing-feeds' zoals PDA en XML een bandwidthvriendelijke vorm van advertising kunnen trekken. Binnenkort meer daarover :)
Met laatste Opera (6.3) op de P900 is GoT helemaal een dream :)
In Fit to screen modus krijg je ongeveer dit als je bv /5 bezoekt;

Afbeeldingslocatie: http://www.elteor-borislavj.nl/fotoalbum/albums/userpics/screen.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.elteor-borislavj.nl/fotoalbum/albums/userpics/screen-1.jpg

en van een willekeurige DPCH

Waar in de vorige versies van Opera de topic's nog achter elkaar in het scherm gegooid werden, zijn in deze versie alle topic's netjes geordend in tables
Bovendien maakt de Opera brouwser gebruik van een algoritme dat met de request van de pagina meegestuurd wordt naar de server waardoor de pagina's compressed terug gestuurd worden (door opera small-screen-rendering genoemd).
Voordeel, minder data gebruik op je gprs verbinding en het gevoel dat je toch snel aan het internetten bent.
Aparte wap/dpa/enz pagina's zijn dus niet meer nodig.
read more

[ Voor 5% gewijzigd door Fear-factoR op 17-03-2004 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Fear-factoR schreef op 17 maart 2004 @ 19:42:
[...]

Met laatste Opera (6.3) op de P900 is GoT helemaal een dream :)
In Fit to screen modus krijg je ongeveer dit als je bv /5 bezoekt;
Oei zo te zien moet ik definitely weer eens Opera updaten :9 Vorige versies werkten allemaal eilijk voor geen meter :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Hmm, ik zag dat Opera er niet voor HP PPC'tjes is. Dat is wel jammer, want met het standaard IE moet je toch veel links-rechts scrollen om de juiste tekst op het scherm te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:36
Tis nu al flink wat maanden terug, maar in Maart had ik nog geen pda :P

Nu is het zo dat ik het wel erg relaxed vind om bijv. boven in mijn bed nog even met de iapq te browsen(ja Got verslaafd ik weet het het :P ) De FP kan ik wel benaderen, maar gewoon een link naar pda.tweakers.net staat er niet.

Is er geen interesse voor , of loop de discussie wel/niet nog steeds :? (al dan niet op een heel laag pitje :+ )

En mocht het een feature worden wat aan een abbo gehangen gaat/kanworden, go ahead make my day( abbo ben ik al :) )

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Het blijft geen prioriteit hebben. Misschien wordt het nog eens opgepakt, maar voorlopig in ieder geval niet. Als je wil dat ik praat over termijnen, dan denk ik minimaal aan een jaar.

offtopic:
Mijn eerdere post moet je overigens met een korreltje zout nemen qua "bandwith free advertising", dat ging dus om het onvloprezen ContentAdvertising. Het Offtopic gedeelte is juist weer wel serieus :)

[ Voor 7% gewijzigd door zeef op 26-10-2004 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
zeef schreef op 26 oktober 2004 @ 02:39:
Het blijft geen prioriteit hebben. Misschien wordt het nog eens opgepakt, maar voorlopig in ieder geval niet. Als je wil dat ik praat over termijnen, dan denk ik minimaal aan een jaar.

offtopic:
Mijn eerdere post moet je overigens met een korreltje zout nemen qua "bandwith free advertising", dat ging dus om het onvloprezen ContentAdvertising. Het Offtopic gedeelte is juist weer wel serieus :)
Waarom moet dit nog een jaar duren? De template is al klaar, het probleem met banners is opgelost als je het alleen voor abo's geschikt maakt. Zoals hierboven gezegd zou dit wel weer eens een leuke abo feature zijn.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

P_de_B schreef op 26 oktober 2004 @ 08:19:
[...]

Waarom moet dit nog een jaar duren? De template is al klaar, het probleem met banners is opgelost als je het alleen voor abo's geschikt maakt. Zoals hierboven gezegd zou dit wel weer eens een leuke abo feature zijn.
Dat jaar is natuurlijk uit de lucht gegrepen om aan te geven dat we daar op dit moment nog geen vaste plannen voor hebben. Het staat ergens op een ToDo onderaan andere zaken die hogere prioriteit hebben. Derhalve kunnen we niet zeggen wanneer dit ooit opgepakt gaat worden - een jaar is dan een mooi streven :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Hoe jammer (voor ons) het dan ook mag zijn, het mag waarschijnlijk niet. Zie eerst de uitspraak van de rechter in de zaak van kranten.com die headlines overnam van andere dagbladen (zgn. deeplinks). Hoewel dat wèl mag, kun je daar in lezen dat het "overnemen" of "laten zien" van "echte" inhoud (dus meer dan een titel etc..) wel degelijk een inbreuk kàn zijn.

http://zoeken.rechtspraak...n&ljn=AA6826&u_ljn=AA6826

Wat je wel zou kunnen doen is het als frontend gebruiken, t/m de topics in subcategorieen. Links daarna (naar de posts zelf) zouden dan wel gerefereerd moeten worden naar Tweakers (bv pda.tweakers.net).

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 27-10-2004 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Anoniem: 69767 schreef op 27 oktober 2004 @ 20:49:
Hoe jammer (voor ons) het dan ook mag zijn, het mag waarschijnlijk niet. Zie eerst de uitspraak van de rechter in de zaak van kranten.com die headlines overnam van andere dagbladen (zgn. deeplinks). Hoewel dat wèl mag, kun je daar in lezen dat het "overnemen" of "laten zien" van "echte" inhoud (dus meer dan een titel etc..) wel degelijk een inbreuk kàn zijn.

http://zoeken.rechtspraak...n&ljn=AA6826&u_ljn=AA6826

Wat je wel zou kunnen doen is het als frontend gebruiken, t/m de topics in subcategorieen. Links daarna (naar de posts zelf) zouden dan wel gerefereerd moeten worden naar Tweakers (bv pda.tweakers.net).
psst je reageert op een post uit maart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Laatst online: 17-12-2024
Zo te zien is de PDA site nog steeds (of weer) online?
Tenminste die URL werkt bij mij, is dit de bedoeling of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Bij mij werkt deze ook en ik ben daar wel blij mee. Al kan ik niet in de meeste topics kijken maar het is we weer leuk om vanaf mijn Siemens SL55 op het forum te harken. Echt optimaal is het ook niet want er is teveel dataverkeer en dus kan het aardig in de papieren lopen wanneer je telang lurkt. :)

Ik ben er wel een voorstander van iig. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Tije schreef op 29 oktober 2004 @ 01:02:
Zo te zien is de PDA site nog steeds (of weer) online?
Tenminste die URL werkt bij mij, is dit de bedoeling of niet?
Dat is niet de bedoeling en ik heb zojuist ook TS verzocht deze offline te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
site is (weer) offline. Was niet de bedoeling dat deze nog online was.

Het zou leuk zijn als er daadwerkelijk een versie komt die goed werkt en iedereen kan gebruiken.

Pagina: 1