Onrechtvaardig!

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Ik open een topic, omdat ik mij verbaasde dat er zoveel enorm veel entries in een gastenboek van een mijn sites staan, en dat de guestbook server dat allemaal blijft opslaan. Ik probeerde eerst de guestbook direct te linken maar dat kan dus niet. Ik post de URL van de site dus _helemaal niet om te spammen_ BAM! Close. Dat slaat echt nergens op. Het boeit me geen ene zier hoeveel bezoekers ik op die site heb ik kijk er niet eens naar om, en dan komt er zo'n o-zo stoer modje die het spam vindt nou echt, ik kom hier al een jaar en vond het supertof maar dit ging echt te ver!
Ohja, dit is de topic.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/88639
Groetjes, Mastermind.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:37

Jaymz

Keep on moving !

Geef dan IIG de link naar je guestbook, komt het IIG minder spammerig over, maar het heeft toch wel wat weg van spam.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Iemand was me voor bij het sluiten, ik wilde namelijk nog vragen wat je met die topic wilde bereiken...

Ik bedoel: Heel leuk dat je gastenboek zo leuk loopt, maar wat hebben de tweakers daarmee te maken? Wat voor interessante discussie verwacht je te krijgen? Zoals het er stond leek het namelijk gewoon op SPAM en zoals je weet (of hoort te weten) wordt SPAM niet gewaardeerd. Dus gesloten, iedereen kan zich vergissen, als jij een bepaalde toffe/leuke/interessante bedoeling had, wil ik het toch wel weten eigenlijk...

Edit: Dan is het ook wel handig als je ff antwoord geeft of niet? :P (Of ben ik nou ongeduldig?)

Bericht hierboven

• Mastermind
Zoals ik al gezegd heb kan ik niet direct naar het gastenboek linken, dat heb ik uiteraard al geprobeerd voordat ik het bericht postte. Kijk zelf maar:
http://two.guestbook.de/gb.cgi?gid=313993&prot=qyekog
Het is gewoon grappig dat er bijna 10.000 berichten in een gastenboek staan, die ik niet eens lees. Ook denken die mensen dat Eiffel65 dat gastenboek daadwerkelijk leest, het is gewoon humor.
De server wist de oude berichten kennelijk niet, en als iedereen dat heeft, dan loopt de server waar dit op staat lekker snel vol.

Ik neem aan dat je me langer kent dan vandaag en ik absoluut geen spammer :r ben, en ik ben in het algemeen serieus in alles, wat je overigens wel van een HIO student kan verwachten.

edit:

wat raar! de link werkt hier wel! :o als ik hem gewoon in het browser veld kopieer doet ie het niet

• Floor-is

Floor-is

5.2

Als je dat nu ongeveer in je bericht had gezet, was die waarschijnlijk ook niet gesloten. :)

Iets van: "Moet je zien hoeveel mensen iets achterlaten in het gastenboek! Denk je nu acht dat er iemand is die al die berichten gaat zitten lezen?"
En dan nog een grappig stukje ofzo en ergens tussendoor een link voor de geïnteresseerden. Je had het dus wat anders moeten aanpakken als je het mij vraagt, maar het is zo wel duidelijk...

Wat wil je dat ik doe? Die thread trashen zodat je een nieuwe aanmaakt of het zo laten? Ik kan deze thread ook wel openen, maar dan moet je wel snel zijn... Ik ga niet weer meer dan een uur wachten tot je er iets mee doet.

Bericht hierboven

• Mastermind
Ach het maakt niet uit! :)
De thread heeft idd niet veel nut.
Ik ben al blij dat je me gelijk geeft! ;)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Nou gelijk... niet helemaal. ;) Als je het anders had gebracht had het waarschijnlijk wel kunnen blijven staan, maar op deze manier dus niet.

Bericht hierboven

Pagina: 1