Toon posts:

Crash AIW9800se@ Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen ik ben nieuw op dit forum en had direct een vraagje. Ik heb mijn Hercules AIW 9800se gesoftmod naar een pro met RivaTuner en dat is gelukt >:)
Heb al 3dMark en Aquamark gedraaid en er zijn geen artifacts.
Maar als ik de Far Cry Demo start loopt soms mijn hele pc vast. Heb al catalyst 3.9 en 4.2 allebei uitgeprobeerd, met en zonder softmod maar het probleem blijft zich voordoen en volgens mij ook alleen als ik mijn HD heb gedefragmenteerd.
Dit zijn mijn specs:
AMD Athlon 3000+
MSI KT400 mobo
120 GB Maxtor HD
512 MB ram
AIW 9800 se @ Pro met catalyst 4.2 3dMark 03 score is 5539
250 Watt voeding
Bij het vastlopen schakelt mn scherm op Power Saving en doet geen knopje het meer. Enigste oplossing is een ruk aan de stekker geven :'(
Weet iemand DE Oplossing?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 21:39 ]

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

DaWaN

'r you wicked ??

El-Cheapo voeding zeker, zou ff kijken of een je met een andere voeding geen last er van hebt!

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Welke 3dmark heb je geprobeerd? Wat voor score heb je gehaald? Koppel eens wat overbodige dingen los en probeer eens opnieuw.

Verwijderd

Topicstarter
Haha nee geen elcheapo maar Packard Bell/Hell 8)7 Er zijn meer mensen volgens mij die gewoon een 9800Pro gebruiken met 250 Watt voeding zonder problemen volgens mij.
Maar Back to topic; al mijn andere spelletjes lopen gewoon zoals NFS:U, UT 2004 demo etc. Bovendien doet ie het ook gewoon totdat ik defragmenteer en dat lijkt mij niet zoveel met voeding te maken te hebben toch?
Oja toen ik nog catalyst 3.9 zonder softmod gebruikte deed ie het wel gewoon ook na defragmenteren.

Ik heb mij PCI netwerkkaart en FireWire kaart al uitgeschakeld maar dat lijkt het probleem niet te zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 21:41 ]

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

DaWaN

'r you wicked ??

Je RAM misschien Far-cry vraagt veel van je RAM misschien een b-tje aggresief getimed ofzo??

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Verwijderd

Topicstarter
Het zou met mijn RAM te maken kunnen hebben maar als Far Cry het doet draai ik de nieuwe demo met alles op Very High (behalve die texture quality die niet hoger als medium kan) en haal ik gemiddeld 40/35 FPS 8)7 .

Het heeft volgens mij dus echt te maken met het defragmenteren :(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 21:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
`Heb catalyst 4.3 net geïnstalleerd en gesoftmod >:) en alles doet het weer ook na defragmentatie Wat mij betreft maf het topic dicht en alsnog bedankt! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 10:41 ]

Pagina: 1