Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Asus Mypal A620 BT vs HP iPaq H2210

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De topictitel zegt het al maar hier nog even de specs en de prijzen:

Asus Mypal:

Processor: Intel 400 MHz PXA255
Software: Microsoft Pocket PC 2003
Geheugen: 64 MB RAM, 32 MB Flash ROM
Scherm: 3.5", 240 x 320 pixels (65536 kleuren)
Batterij levensduur: maximaal 19 uur
Uitbreidingssloten: Compact Flash
Infrarood: FIR
Audio: Ingebouwde speakers en microfoon
Afmetingen: 125 x 76,8 x 13,3 mm
Gewicht: 141 gram
Bijzonderheden: Met BlueTooth
Prijs 320 euro

HP iPaq:

Processor: Intel 400 MHz PXA255
Software: Microsoft Windows Mobile 2003 for Pocket PC Professional
Geheugen: 64 MB RAM, 32 MB Flash ROM
Scherm: 3.5", 240 x 320 pixels (65536 kleuren)
Batterij levensduur: maximaal 8 uur
Uitbreidingssloten: Secure Digital, CompactFlash
Infrarood: IrDA, Bluetooth
Audio: Ingebouwde speakers en microfoon
Afmetingen: 115 x 76 x 15 mm
Gewicht: 144 gram
Bijzonderheden: -
Prijs 350 euro

Ik las trouwens op een of andere site dat de asus de snelste pda op de markt was maar of dat nieuws alweer outdated is weet ik niet.

Ik heb zelf trouwens research gedaan maar kon niets vinden.
Prijzen komen van www.sallandautomatisering.nl

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 21:08 ]

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:15

SD5k

>4&X

Puur op de specs afgaande zou ik voor de Asus kiezen. De batterij gaat veeeel langer mee, alleen ontbreekt er een SD-slot.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat dacht ik dus ook (ik heb de asus trouwens besteld maar in geval van een echte verandering van mening kan ik hem altijd nog ruilen)

wou het toch even aan mijn mede-gotters vragen om met een gerust hart mijn asus uit te kunnen pakken

edit:
Maar wat heb je nou eigenlijk aan een SD slot als je al een CF hebt? SD geheugen is toch veel duurder?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 21:32 ]

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 07:48

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

als je nog een keer wifi wil, dan koop je een goedkoop cf wifi kaartje en dan zit je cf slot vol. Daarom is het wel handig om voor extra geheugen een andere slot over te houden

Ook een cf gps ontvanger is leuk, maar als je geen ruimte hebt om de kaarten op te slaan heb je er weinig aan.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb de knoop doorgehakt en het is dus toch de Asus.
heb em nu 3 dagen en hij is echt geweldig!

k, dat was het weer

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vond je hem zelf niet wat lomp?

Ik hield em eens naast de hp 1930 en dat viel mij toen zo op, waardoor ik eigenlijk geen mypal A620 meer wilde hebben.
Ondanks dat de performance zo goed was...

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 20:56
Eriksk schreef op 15 maart 2004 @ 22:28:
Vond je hem zelf niet wat lomp?

Ik hield em eens naast de hp 1930 en dat viel mij toen zo op, waardoor ik eigenlijk geen mypal A620 meer wilde hebben.
Ondanks dat de performance zo goed was...
Nee ik heb ook de ASUS 620 BT en moet zeg dat ik hem niet echt lomp vindt eigenlijk. Maar ja dat zal toch een persoonlijk iets blijven denk ik. Verder gebruik ik hem ook i.c.m. TomTom 2.24 en dat werkt ook SUPER!!!

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Verwijderd

Topicstarter
Lomp?
Nee, ik vind het design wel mooi eigenlijk...
Nu moet ik er nog ff een screenguard voor kopen want het scherm word snel vies (stof e.d.)
Weet iemand trouwens een manier om stof en viezigheid uit de "randen" van het scherm te halen?

Verwijderd

Mypal is mischien paar GR zwaarder dan de 19XX series maar wel sneller Battery gaat langer mee :P dus keuse is naar mij makkelijk gemaakt ik vind CF ook een voordeel over SD omdat de kaartjes goedkoper zijn en je kan makkelijker aan snellere kaartjes komen bij CF

2210 heeft als extra voordeel dat het scherm iets lichter is en dat hij SD heeft ja

Maar groote nadeel is dat hij langzamer is en grooter

Dus ik vind dat je de goede keuze hebt gemaakt volgens mij was die mypal ook nog es goedkooper ook :P

//paar foutjes :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 22:39 ]

Pagina: 1