Toon posts:

Asus p4p800 problemen (geeft geen kik)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Asus p4p800 deluxe
P4 2.8c
1 gig Kingston valueram 3200 ram

alles aangesloten ook dus de draden van o.a. de speaker, cpu goed gemonteerd, cooler, etc. grafische kaart erin en hopla draaien maar.. dacht ik,

Het systeem geeft geen enkele melding, ik doel dan op de speaker. Cpu nog eens erin geplaatst (misschien was er een pinnetje weg gebogen (is niet het geval)) nog eens alle draden aangesloten (ook op z'n kop) maar weer geen kik.

Memory eruit gehaald (1 laten zitten) nog niets, andere module, weer niets, alles eruit (dus geen memory) systeem laat wel een groen lampje zien (asus heeft zo'n futrure dat je kunt zien dat er spanning op staat) maar weer geen piepjes, zelfs niet als ik de cpu eruit haal, terwijl ik in het boekje lees dat er een stem zou moeten zeggen dat er geen cpu is aangesloten, nix dus. Monitor blijft op zwart, geen piepje te horen.

Enig idee wat ik verder kan proberen, of misschien een bekend probleem?

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Zitten alle stekkers er echt goed in ? Ook het 4 pins powerstekkertje ? (draaien de fans wel?)

die heb ik ooit eens over het hoofd gezien. Dan blijft hij echt dood.

Verwijderd

Topicstarter
er zit maar een fan op (die van de cpu) en de voeding natuurlijk...

de stekkertjes zitter er goed in ja, alle mogelijkheden wat betreft de stekkertjes, geprobeerd...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 21:09 ]

Verwijderd

1,5 volt vga kaart er in? of nog een 3,3 volt?/

Verwijderd

Topicstarter
een ati hercules 9800se weet de voltage niet :>

maar als ik er niets in stop (behalve dan de cpu en het geheugen) zonder deze aan te sluiten op apparaten zoals de monitor, dan zou ik toch een melding moeten krijgen dmv speakertje?

Verwijderd

hey ik heb het zelfde moederbordje, en ik dacht ook zoals in de handleiding stond dat het moederbord een melding zou moeten geven via het speakertje... Ik heb de computer nog niet compleet..kmoet alleen de processor nog kopen. Maar ik krijg in ieder geval geen beeld....en geen melding via het speakertje :/
Pagina: 1