Toon posts:

C:\Documents and Settings\user\Local Settings\Temp

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
C:\Documents and Settings\blacksun1\Local Settings\Temp

deze map is readonly in windows en bevat 339mb aan data.

mijn doel is om zoveel mogelijk nutteloze temporary files, windows tijdelijke installatie bestanden etc van mijn computer te verwijderen

kan ik de inhoud van deze map verwijderen?
ik heb system restore enzo al uitgeschakeld.

ik ben van oorsprong een slackware gebruiker; maar ik heb windhoos nodig op school
ikheb nu maar 2 gig vrij
als iemand nog tips heeft graag. welke bestanden kan ik verwijderen uit de /windows map??

Verwijderd

Jup, die bestanden kan je gewoon weggooien. Zijn temporary files.
De bestanden in %windir%\Temp zijn ook temporary files, die kunnen ook weg.
Zoek ook eens naar .BAK, .OLD etc..

Raymond

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

DVD-FUTURE - ik denk dat met een beetje zoeken je dit zelf wel had kunnen vinden - verder is het wel of niet weggooien altijd een afweging die jij alleen zelf kan maken :)

Als je deze informatie toch niet had kunnen vinden, zorg dan tenminste dat je opneemt waarvoor je gezocht hebt - ook dat heb je niet gedaan.

Er van uitgaande dat je toch heel lang aan het zoeken bent geweest, heb je ongetwijfeld de Windows Operated Systems Policy doorgelezen - hierin staat bv. aangegeven dat je een goede topic titel moet kiezen, en dat het OS tussen vierkante haakjes moet staan. Zelfs dat heb je niet gedaan.

Dan als laatste, gebruik je ook nog eens 'Windhoos' - al met al is dit dus een topic wat nergens over gaat :)

Dit topic is gesloten.