Toon posts:

[XP] PCI.sys damaged?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb hiernet mijn laptop geformateerd, ik boot mijn laptop met mijn XP cd. De instalatie begint en op een gegeven moment zegt hij dat pci.sys of beschadigd is of gemist

Druk op enter om opnieuw op te starten.

Nu heb ik forum doorgezocht en google, er staat dat een recovery console de probleem zou moeten verhelpen, maar dit is alleen aangegeven als je je pc niet hebt geformateer. Er was wel een topic hier waarbij er werd gezecht dat je I386\ en dan een bestand moest openen, maar dit werkt niet onder dos..

Kan iemand mij aub helpen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Titel edit zodat het OS in je topic titel staat :)

Verwijderd

Topicstarter
ok ;) Bedankt man...

maar weet iemand al een probleem

Verwijderd

CD kapot/beschadigd? Kan je niet van iemand anders een CD lenen?

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-03 11:07
Had ik dus laatst ook bij die kennissen (zie topic wat ik net gepost heb) Maar nadat ik pci.sys vanaf de XP-cd had gereplaced (vanuit de repair console, heel irritant dat je niet alle .sys in 1x kunt vervangen zocht de pc naar asci.sys, weer een andere .sys en etc. Ik heb toen XP maar opnieuw geinstalleerd, en ben helaas nooit achter de oorzaak gekomen. Volgens mij kun je ook niet alle .sys files zomaar replacen omdat in sommigen computer-specifieke informatie staat opgeslagen.

Verwijderd

Topicstarter
kijk...
ik heb mijn laptop geformateerd...
als ik boot vanaf CD komt er een blauwe scherm met daarop die irritante bericht...

Voor de rest kan ik niks doen, dus ook niet in recovry console..
Tenzij er een manier is om direct erin te gaan, wat mij dus niet is gelukt......

Verwijderd

Topicstarter
ok kleine update

ik heb beslote om 98 eerst te instaleren, wat gelukt is.
Maar nu kan ik recovery niet uitvoeren.. Hij blijf haken
Pagina: 1