[OE] Hoe kan ik links in e-mails openen met Netscape 7.1?

Pagina: 1
Acties:

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Topicstarter
Als ik mail krijg (outlook express) van een forum met een link in naar de reply en ik klik op de link, dan gebeurt er gewoon niets.
Ik ben net overgeschakeld naar Netscape om eens te kijken wat die zoal in huis heeft. Ik heb al wat gesearched, maar vind blijkbaar niets relevants...

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 10:44

JHS

Splitting the thaum.

Netscape in je configuratiescherm - software als default browser zetten (XP iig)
edit:
Pardon, dit is alleen om de link in Netscape te openen, verkeerd gelezen

[ Voor 42% gewijzigd door JHS op 10-03-2004 19:23 ]

DM!

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Topicstarter
Ja inderdaad, netscape staat reeds als standaard browser ingesteld.

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Topicstarter
Nobody?

Verwijderd

misschien moet je em ook nog assiciaten met http, ik heb opera hier zo ingesteld en outlook links opent ie mooi met opera

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Topicstarter
Hmm, ik heb ondertussen Netscape en Outlook er af gezwierd en maak nu gebruik van Mozilla's navigator en mail client, geen problemen hiermee!

• Feanaro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11-2025
je dat werkt ook, maar dan had je net zo goed Netscape's e-mail cleint kunnen gebruiken (afgezien van de schil en naam weinig verschil met Mozilla namelijk). Maar wil je dat windows standaard http:// requests opent in Netscape/Mozilla/Opera of een andere niet-micro$choft browser, dan moet je in File types (Control panel -> Folder options -> tab: File types) "Internet Shortcut" en "HTTP" protocollen op netscape zetten, op standaard browser zetten, voldeed hier niet (Netscape 7.1 en Mozilla 1.6 op windows XP).

Wil je ook mailto: standaard door Mozilla laten openen, dan moet je mailto: protocol instellen op "xxxxxx\Mozilla.exe" -mail

Aurë Entuluva!

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Topicstarter
Ja, ik weet het, maar ik had gehoord dat Mozilla wel een fijne browser is, daarom dat ik dan maar ineens voor hem ben gegaan.
En nog bedankt voor de info Feanaro, dat heb ik dan ook weeral bijgeleerd!

• Feanaro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11-2025
"dat Mozilla wel een fijne browser is"

Ik bedoelde dus op zich dat het eigenlijk niet zo bar veel uitmaakt - het logo en de naam zijn anders, da's het "grote" verschil - maar goed

Aurë Entuluva!

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Topicstarter
Dat heb ik nu ook wel door ja, maar dat wist ik daarstraks dus nog niet.
Pagina: 1