Password kapot?

Pagina: 1
Acties:

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
aangezien ik al twee weken wacht op het antwoord op mijn mailtje post ik het maar hier

Op de frontpage heb ik dezelfde naam als hier op GoT maar ik was laatst plotseling uitgelogd en kan nu niet meer opnieuw inloggen! Ook het aanvragen van een nieuw wachtwoord helpt niet, inloggen met inlognaam + toegemailde wachtwoord lukt niet.

Direct naar het profiel gaan wél, maar als ik dan mijn wachtwoord verander en probeer in te loggen lukt het nog niet!

Ik heb al een keer al mijn tweakers.net cookies weggegooid.
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.6) Gecko/20040209 Firefox/0.8 (Oxs G7 SSE optimized)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Staat je computerklok goed :? Als je namelijk wel in kunt loggen is er niets met je wachtwoord aan de hand :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kan ook niet inloggen omdat je geband bent vanwege een mogelijke kloon :?. Ik stuur even de persoon hiernaartoe die je gemaild heeft, dan kan hij verder dit afhandelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Robin op 10-03-2004 19:12 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:32

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Kopie van de eerdere mail verstuurd naar je Frontpage e-mail adres.

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Longbeard: ik heb een berichtje teruggestuurd,

Als dit achter de rug is kan dit topic best getrashed worden :)