UT2k4 SPEED-HACK

Pagina: 1
Acties:

• kunnen
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik kwam laatst iemand tegen op een server die dit gebruikte, is hier iets tegen te doen? O-) Ik heb al bij google en hier op GOT naar informatie gezocht, maar ik kon er echt niets over vinden... Zit er niet zoiets als anti-tcc ingebouwd zoals bij UT2k3??? |:(

Verwijderd

In UT2004 hebben ze geen beveiliging op gezet (ik weet niet waarom) maar er is wel duidelijk dat ze zeker een goeie protected 'iets' zullen zetten in de full. Ook werder duidelijk gemaakt dat er nog een demo komt die wel protected is oid.

Je kan je vraag net zo goed hier plaatsen: Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 2

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-02 19:16

ThaHandy

Discovery Channel

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 19:02:
In UT2004demo hebben ze geen beveiliging op gezet (ik weet niet waarom) maar er is wel duidelijk dat ze zeker een goeie protected 'iets' zullen zetten in de full. Ook werder duidelijk gemaakt dat er nog een demo komt die wel protected is oid.

Je kan je vraag net zo goed hier plaatsen: Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 2
mierennuekermode
Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 3

in de full versie zal die wel secure zijn :)

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-02 22:32
Pulsher schreef op 10 maart 2004 @ 18:52:
Ik kwam laatst iemand tegen op een server die dit gebruikte, is hier iets tegen te doen? O-) Ik heb al bij google en hier op GOT naar informatie gezocht, maar ik kon er echt niets over vinden... Zit er niet zoiets als anti-tcc ingebouwd zoals bij UT2k3??? |:(
Blijkbaar zoek je dan niet goed. Ik kwam de download van deze hack tegen als ik via google zoek met de volgende woorden: ut2004 "speed hack" download

Of deze hack ook daadwerkelijk werkt weet ik niet.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Je zit een reply van 5 dagen geleden te verbeteren en toen was deel 3 van dat topic er nog niet, dus dat was een beetje onzinnig, hè? :)
kwiebus schreef op 15 maart 2004 @ 08:40:
[...]

Blijkbaar zoek je dan niet goed. Ik kwam de download van deze hack tegen als ik via google zoek met de volgende woorden: ut2004 "speed hack" download

Of deze hack ook daadwerkelijk werkt weet ik niet.
Hij zoekt iets tegen dat soort cheats, hij zoekt de cheats zelf niet...

The devil is in the details.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
Tegen dit soort cheats heb je in UT2k3 de mutator AntiTCC.
Deze kan je zo paranoid instellen als je zelf wilt (als server admin). Deze moet dus op de server draaien.
Ook zijn er zat Mutators voor publics om te kunnen voten, meestal zit daar ook een "Kick Vote" tussen.
Zodra de 2K4 Full uit is zal t niet lang duren voor deze mutators geport zijn.

Bier, Whiskey en Metal!!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-02 22:32
December schreef op 15 maart 2004 @ 09:44:

[...]
Hij zoekt iets tegen dat soort cheats, hij zoekt de cheats zelf niet...
Sorry, ik heb de vraag niet goed gelezen. 8)7

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-02 19:16

ThaHandy

Discovery Channel

December schreef op 15 maart 2004 @ 09:44:
[...]
Je zit een reply van 5 dagen geleden te verbeteren en toen was deel 3 van dat topic er nog niet, dus dat was een beetje onzinnig, hè? :)

[...]
offtopic:
solly, ik heb niet gezien dat i al 5 dagen oud is vergeef me O+
Pagina: 1