Toon posts:

Beeldscherm Flikkert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe compaq beeldscherm, maar als ik deze aansluit dan trilt het scherm. niet een beetje, maar echt zo erg dat je er gewoon koppijn van krijgt, het flikkert helemaal en het heeft geen zin om te computeren, want je kan het niet echt zien. het beeld verspringt zeg maar telkens van grootte, maar dan snel achter elkaar. Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen ?
Ik heb als videokaart een GeForce FX 5600 XT 256 mb

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Refreshrate hoger zetten, als je wat anders bedoeld met flikkeren moet je dat duidelijker uitleggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja het trilt neit zeg maar een beetje, maar het flikkert echt. Hoe zet i kde refresh rate hoger ?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Rechtermuis op bureaublad, Eigenschappen, Instellingen, Geavanceerd, en dan ergens bij Monitor ofzo iets.

Op GoT wordt een niveau verwacht waarbij je dat iig moet weten.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

* Ga naar beeldscherminstellingen (rechterknop op bureaublad en dan "eigenschappen")

* Ga naar tabblad "Instellingen"
* Klik op de knop "Geavanceerd"
* Klik op tabblad "Beeldscherm"

Daar kun je je refreshrate instellen.

Suc6 :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok hij trilt nu niet meer, maar nu trilt het scherm alleen nog als ik hem aanzet. Weet iemand hoe dit kan ? en hoe dit evt kan worden opgelost ?

• sdomburg
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 19:47:
Ok hij trilt nu niet meer, maar nu trilt het scherm alleen nog als ik hem aanzet. Weet iemand hoe dit kan ? en hoe dit evt kan worden opgelost ?
Bedoel je de eerste 2 seconde, voordat ie *PLOINK* zegt? Anders wederom; duidelijker zijn.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:29
Opzich is hij daar wel duidelijk in, alleen op het moment dat hij hem 'aanzet', op het moment dat hij aan staat, dus de knop ingedrukt is en er een teken van leven verschijnt het trillen/flikkeren ophoud.
Dat zou inhouden dat hij nog moet degaussen en dat is normaal. :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

• sdomburg
Sluuut schreef op 10 maart 2004 @ 19:55:
Opzich is hij daar wel duidelijk in, alleen op het moment dat hij hem 'aanzet', op het moment dat hij aan staat, dus de knop ingedrukt is en er een teken van leven verschijnt het trillen/flikkeren ophoud.
Dat zou inhouden dat hij nog moet degaussen en dat is normaal. :)
Dat is hij niet, als het bijvoorbeeld de eerste 10 minuten nadat hij 'm aanzet gaat jouw verhaal niet op. Topicstarter moet leren vollediger te zijn met zijn informatievoorziening, als hij een zinnig antwoord terug wil.

• Sluuut
  • Laatst online: 19:29
sdomburg schreef op 10 maart 2004 @ 19:58:
[...]

Dat is hij niet, als het bijvoorbeeld de eerste 10 minuten nadat hij 'm aanzet gaat jouw verhaal niet op. Topicstarter moet leren vollediger te zijn met zijn informatievoorziening, als hij een zinnig antwoord terug wil.
Waar zie jij 10 minuten staan dan ?

57696520646974206c65657374206973206e657264

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 19:47:
Of jij woont in een gebied waar veel aarbevingen zijn, of je bent ZOOOO onduidelijk als maar kan.

Een scherm trilt altijd de eerste 2 seconden nadat je hem aanzet, daarom duurt het altijd langer bij een tv voordat ie beeld geeft omdat die het ook hebben, maar daar verbergen ze het dus door nog geen electroden af te schieten maar eerst warm te worden.

Verwijderd

Sluut het is juist de point dat hij niet zegt hoelang zijn beeld flikkert daarom kan dit 2 seconden maar ook 10 min zijn, en nu weer ff ontopic

• nowell
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

sdomburg schreef op 10 maart 2004 @ 19:49:
[...]

Bedoel je de eerste 2 seconde, voordat ie *PLOINK* zegt?
wat hierboven staat is normaal. (de ene monitor zegt hard *PLOINK*, de andere monitor zegt zacht *PLOINK*, maar hooguit dus 2 seconde meer echt niet want dan is het niet goed.

Verwijderd

Ja dat weten we maar die gast moet gewoon zeggen hoelang het beeld flikkert, hij wil hulp maar geeft veel te weinig info

Verwijderd

Topicstarter
Jow ben ik weer. nee hij trilt niet de eerste 2 seconden, maar duurt ongeveer 10 tot 15 seconden.
Pagina: 1