Planet internet ADSL. Hoelang duurt het voordat je het hebt?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:06
Mn zus heeft chello al opgezegd en wil nu ADSL.

Voor 35 euro kan ze bij planet 1024/320 krijgen en er zijn geen aansluitkosten

Alleen er staat dat het wel tot 4 weken kan duren nadat kpn je bevestiging van de order geeft. Wij gingen dus maar even ervan uit dat het wel 6 weken kan duren en dat vind mn zus te lang en daardoor wil ze nu voor xs4all gaan voor 40 euro p/m en 75 euro aansluitkosten.

Wat zijn de ervaringen hier? Hoe snel nadat je de bestelling doet heb je het werkend thuis?

En welke van de 2 (xs4all, planet internet) heeft een betere nieuwsserver?

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
xs4all en planet zijn beide kpn... evensnel dus ?

Verwijderd

duurt bij elke provider zeker 2~3 weken
voordat je adsl hebt

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:20
xs4all heeft de betere nieuwsserver

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:40
Toen ik 3 jaar geleden adsl van planet nam duurde het 2 weken voordat ik hele pakket binnenkreeg en direct op internet kon.

nieuwsgroepen: Zelf heb ik planet, maar ook xs4all accounts, als ik eerlijk moet zijn moet je voor snelheid bij planet zijn, maar zoek je iets meer retentietijd moet je bij xs4all zijn, zij hebben newszilla nieuwsserver wat 1 van de beste is en blockeren bijna nix, wat planet af en toe wel doet

Verwijderd

Hertog_Martin schreef op 10 maart 2004 @ 18:22:
Mn zus heeft chello al opgezegd en wil nu ADSL.

Voor 35 euro kan ze bij planet 1024/320 krijgen en er zijn geen aansluitkosten

Alleen er staat dat het wel tot 4 weken kan duren nadat kpn je bevestiging van de order geeft. Wij gingen dus maar even ervan uit dat het wel 6 weken kan duren en dat vind mn zus te lang en daardoor wil ze nu voor xs4all gaan voor 40 euro p/m en 75 euro aansluitkosten.

Wat zijn de ervaringen hier? Hoe snel nadat je de bestelling doet heb je het werkend thuis?

En welke van de 2 (xs4all, planet internet) heeft een betere nieuwsserver?
Laatst nog een XS4all lite aangevraagd. Dat duurde ongeveer 4 weken. En inderdaad, het wachten is meestal op het doe-het-zelf pakket van de KPN.

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

PASware schreef op 10 maart 2004 @ 18:43:
xs4all heeft de betere nieuwsserver
Xs4all en Planet ontlopen elkaar niet veel. xs4all heeft geen a.b.dvdr, heeft Planet weer wel (en daar wordt toch best vaak in gepost) ;) .

[ Voor 4% gewijzigd door KillerBee op 10-03-2004 18:52 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:11
FAQ Internet & Telefonie

Lees die eens door; Want deze vraag is daar letterlijk te lezen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.