Raid defect

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• barneby
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-03 12:01
Hallo,

mijn mainboard is kapot gegaan. nu is dat niet zo erg maar er zat onboard raid op. Geconfigureerd als raid 0 8)7

Nu heb ik in een andre PC een Promise Utra kaart (geen raid) zitten met windows 2000 op een andre schijf.

Kan ik nu de gegevens van de 2 hdd's afhalen. Moet ik hiervoor windows instellen of een programma hebben?

Op defect bord zat htp370 raid (abit SA6R)
in de andre pc zit dus 1 schijf met win 2000 en nu dus die 2 schijven met 1 promise Ultra 100 tx2

Drivers zijn allemaal geinstalleerd.

Alvast bedankt

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-03 09:34
Zie RAID FAQ

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
je zalf de raid set volgens mij met dezelfde raid kaart op moeten bouwen
dus zelfde mobo of iig zelfde raid chip...anders gaat het moeilijk worden denk ik!

• barneby
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-03 12:01
bedankt, maar ik kom er niet verder mee

Waar kan ik htp raid (Highpoint) vandaan halen? Ik heb zal gezocht op inet maar kan winig vinden.

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-03 16:45

John2B

I Love RAID5..!!

Crazybuster2003 schreef op 10 maart 2004 @ 19:43:
bedankt, maar ik kom er niet verder mee

Waar kan ik htp raid (Highpoint) vandaan halen? Ik heb zal gezocht op inet maar kan winig vinden.
Ik denk dat de Rocketraid 100 de disk wel zou moeten kunnen lezen, heeft namelijk de A versie van HighPoint HPT370 onboard. Ik heb HighPoint de vraag gesteld of dat inderdaad 1 op 1 kan. Zodra ik antwoord van ze heb post ik het hier..!!

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De RAID FAQ dus :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Antwoord van John2B kwam alsnog per email aan ;)
You can purchase RocketRAID controller card. You can install the same or later version driver&BIOS for it before you plug the RAID0 to the card. Then you can access the data on the RAID0.

Regards,
HighPoint Technologies Inc.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.