Toon posts:

een vraag wat betreft wireless netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
even een korte vraag. heb ik aan 2 wireless pci kaarten genoeg om draadloos tussen 2 computers data uit te kunnen wisselen?

ik hoor dingen over access points, maar dat is toch alleen nodig bij meer dan 2 pc's en/of als je wireless wilt knopen aan een wired netwerk?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:26

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ja. Een access point is min of meer een repeater, 1 ingang, meerdere uitgangen. Met 2 kaarten zou het ook moeten werken zover ik weet.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
okidoki. ik weet dat ik dan Ad Hoc moet instellen. eigenlijk was dit het al zo'n beetje, maar met google wist ik niet ech hoe ik moest zoeken (P2P wireless network?) en hier @ Got search leverde soortgelijke termen ook niet veel op.

iig mooi dat je met 2 wireless pci kaarten klaar bent. die dingen van LInksys hebben een bereik van 200 meter buiten :) aangezien het naar de overkant vd straat moet, zou dat moeten lukken.

Verwijderd

probeer maar is op de 200 meter ze hebben misschien wel berijk maar of ze het doen is de 2e vraag

als je een beetje hier over de wifi gaat lezen dan kom je er wel achter...

Verwijderd

Topicstarter
leg me dan ook gelijk uit waarom het niet zou werken als je wel bereik hebt. om nou al die topics door te spitten. :/

Verwijderd

http://gathering.tweakers...list_messages/642065//#20

Voortaan graag even wat verder kijken dan je neus lang is. Er is meer om informatie vandaan te halen dan enkel een topic op GoT openen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.