Toon posts:

[Online Flash spellen] Pauseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een manier om een online flash animatie of spel te pauseren? En zo ja hoe??

Verwijderd

ligt aan de flash animatie zelf, dus niet in het algemeen waar of niet waar

Verwijderd

Ik zou zweren dat ik flash spellen heb gespeeld waarop het niet kon...

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar hoe? :P

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Wat heb je zelf geprobeerd om daar achter te komen :? Dat kan ik niet uit je startpost opmaken

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Nou bij oudere versies van flash kon het wel, als je dan met rechtermuisknop in het scherm klikt of iets dergelijks dan stopt ie. Nu werkt dat niet meer, ik heb op google gezocht of het op één of andere manier kan, maar kan niks vinden. Toen dacht ik van, op tweakers zullen ze het misschien wel weten. Vndaar.

• kunnen
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bij veel flash applicaties gewoon rechts klikken, en dan vinkje voor 'Play' weghalen...

Hier is *volgens mij* wel een beveiliging tegen, om dit uit te zetten. :'(

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Pulsher schreef op 10 maart 2004 @ 18:55:
Bij veel flash applicaties gewoon rechts klikken, en dan vinkje voor 'Play' weghalen...

Hier is *volgens mij* wel een beveiliging tegen, om dit uit te zetten. :'(
Dan loopt 'ie alleen niet meer.

Het engelse loop, als het goed is is dat Flash filmpje nooit aan de wandel gegaan :X

[ Voor 18% gewijzigd door sdomburg op 10-03-2004 18:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja die met loop en play die krijg ik vaak wel tot stoppen, maar die nieuwe flash 7 of mx. Als ik daar rechtermuisknop druk dan krijg ik settings of about macromedia blabla. Als ik op settings druk valt daar al helemaal niks qua pauseren of stoppen in te stellen :|

Verwijderd

Dit heeft bar weinig met Spielerij te maken. Flash spellen zijn namelijk niet ons vakgebied. Dit lijkt me meer een algemeen software probleem -> Software Algemeen, al gok ik er op dat als het niet in de settings / het context menu staat, het niet kan.
Pagina: 1