Gezocht: Klaverjasspel

Pagina: 1
Acties:

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-10 18:05

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
Voor een zwager van een kennis van mij (van de kapper van de zus van de dochter van de melkboer van de... ya get the point) die sinds kort nierpatient is en dus een aantal keer per dag 45 minuten stil moet zitten zoek ik een klaverjasspel voor op de computer.

Natuurlijk kan ik ook wel een klaverjasspel vinden, maar ik weet niks van dat spel af en kan dus niet beoordelen of iets een goed of slecht spel is (want prut-pc tegenstanders zijn geen feest...).

Weet iemand een goed, dergelijk spel wat op een wat oudere (P1 klasse, win98) draait? Je zou dr iemand een flink plezier mee doen!

'lvast bedankt!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:57

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

AsKlaver van Appiesoft is wel een aardige. Een van de betere die ik heb kunnen vinden. Veel opties, gratis en met een zeer behoorlijke tegenstand. Je kan zelfs instellen hoe en of er geseind word.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-10 22:23
Magma schreef op 10 maart 2004 @ 16:44:
AsKlaver van Appiesoft is wel een aardige. Een van de betere die ik heb kunnen vinden. Veel opties, gratis en met een zeer behoorlijke tegenstand. Je kan zelfs instellen hoe en of er geseind word.
Alleen jammer dat je partner niet altijd de meest logische keuze maakt ;) Maar voor de rest is dit het beste klaverjas-programma op de PC. Nu alleen nog bieden introduceren en het is helemaal af.

Verwijderd

Kweenie of die persoon een internet aansluiting heeft? anders is http://www.gamesquare.nl wel een goede site om een kaartje te leggen.
Mijn moeder is er verslaafd aan en die is echt diehard klaverjasser. Daarnaast zijn desysteem specs aardig laag. Hier draait het perfect op een p2 win 98se

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 10:26 ]

Verwijderd

als hij internet heeft kan ie via spelpunt.nl tegen echte medespelers spelen, betere heb je niet!

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-10 18:05

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
Nee... een internetverbinding heeft hij niet. Maar dat ASklaver ziet er helemaal perfect uit! Lekker lage systeemeisen ook.
Veel bedankt voor jullie moeite!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:49
Ik heb het ook gedownload, leuk!

Je kan over een netwerk/internet tegen anderen spelen, én tegen de PC. Briljant spel, en nog gratis ook!
Pagina: 1