Toon posts:

[Mozilla Firefox] kan niet inloggen bij KBC-bank *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, kheb firefox geinstalleerd maar nu heb ik een probke , ik kan op de pagina om online te bankieren niet meer inloggen . Ik heb java virtual machine al geinstalleerd gehad , maar 't werkt nog niet 8)7 What's wrong :? (Met IE kan ik zonder problemen inloggen , maar ik gebruik liever firefox dan IE)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:23
Waar bankier je online? Want sommige banken zijn niet helemaal Mozilla-proof, misschien zit jij net bij zo'n bank :)

The devil is in the details.

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-09 13:08
Bij welke bank is dat?

• rainmaker2k
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-08 22:53
er schijnt een plugin te zijn voor mozilla waardoor mozilla zich kan voordoen als IE browser. Ik heb helaas geen naam van die plugin.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-08 10:23

pasta

Ondertitel

Als 't over Mijnpostbank.nl gaat, hierover is ook een draadje in SG, maar daar heeft de TS nog geen toegang voor.

Signature

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-05 21:35
Bij de rabobank kun je dat wel gewoon via Mozilla

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Verwijderd

Topicstarter
't is in Belgie , de KBC-bank (daar kunnen jullie me mss niet mee helpen ;( )
enne die plugin om zich voor te doen als IE werkt hiervoor ook niet |:( die heb ik er al op staan

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik maak je topictitel even af, alleen de naam van een veelgebruikte browser is niet bepaald duidelijk ;)
Geef overigens voortaan ajb ook wat meer info in je topicstart, zoals welke pagina precies maar ook wat er precies fout gaat, welke foutmelding krijg je bijvoorbeeld? Zie ook SA Policy onder het kopje beleid :)

Wat zegt de KBC bank er trouwens zelf van? Best mogelijk dat ze iets hebben aangepast zodat het niet meer compatible is. Wat trouwens reden mag zijn voor een lief mailtje dat ze best rekening mogen houden met andere browsers ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik mss wat weinig info gaf, maar al doende leert men he ;)
't is op pagina http://www.kbc.be/IPA/D9e...ngWebSite=N&idWebSite=KBC deze pagina krijg ik erop , maar hier moet men zich aanmelden en dit lukt niet , ik krijg alleen de melding "Op dit moment word een applet opgeladen, klik alleen op ok, nadat u de nodige rechten hebt toegekend aan de applet in het venster dat binnen enkele ogenblikken verschijnt . Hebt u deze rechten al toegekend dan mag u onmiddelijk op ok drukken" maar dit venster verschijnt niet :( en als ik op ok druk gebeurd er ook niks |:( enne ik heb nog geen contact opgepakt met de kbc bank , omdat ik mss zelf ergens een foutje gemaakt had 8)7 en dat jullie een oplossing hiervoor wisten

[ Voor 3% gewijzigd door Rafe op 10-03-2004 17:19 . Reden: link klikbaar gemaakt ;) ]

• Calculon
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Dit is eigenlijk voor mozilla onder linux, maar wie weet ben je er wat mee:
http://vipie.ulyssis.org/dev/banking/

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor de reacties maar ik denk als ik online wil bankieren dat ik toch ff internet explorer moet gaan gebruiken.
Enne calculon dat heeft mij jammer genoeg ook niet vooruit geholpen :'(
Pagina: 1