Toon posts:

Regroup 12

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.regroup.nl/img/regroup_logo.gif

http://www.regroup.nl

Vrijdag 12 maart is het zover de LAN-party Regroup vind dan weer plaats. Deze keer is het alweer de 12e editie. Deze LAN duurt van vrijdag tot Zondag.

Waar word deze LAN gehouden?

De LAN wordt gehouden in de evenementenhal te Hardenberg.

Hoeveel mensen komen er naar deze LAN?

Er zullen ongeveer 906 deelnemers. Uit verschillende landen. Maar het merendeel
komt uit Nederland.

Wat kost een kaartje?

De entree voor deze LAN bedraagt 33 euro, maar doe geen moeite de LAN zit al vol.

Welke competities worden er gehouden?

Er worden competities georganiseerd voor de volgende games: Battlefield 1942, Call of Duty Search & Destroy, Counterstrike, Medal of Honor Objective, Quake 3, Return to Castle Wolfenstein, Unreal Tournament 2003 1on1 DM en Warcraft III

Hoe zit het met eten & drinken?

Je mag jammer genoeg geen eten en drinken mee nemen naar binnen. Je kunt binnen wel gedurende de hele lan drinken en snacks halen. Verder is er een restaurant die op bepaalde tijden open gaat om de innerlijke mens te voorzien.

Post hier al je vragen en opmerkingen over deze LAN

Toestemming van White Dust

[ Voor 3% gewijzigd door Fuelke op 10-03-2004 15:52 ]

Verwijderd

Niet een beetje overbodig topic hier ?
Met dit soort dingen kun je toch ook trecht op het forum van regroup.

Iedereen die er belang bij heeft kijkt denk ik toch als eerste op die site.

Edit
O ja ik ben er natuurlijk zelf wel bij _/-\o_ Plaats 538

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 15:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is mij meer bedoelt om te kijken wie van de tweakers er allemaal gaan maar om dit topic te maken waren deze gegevens verplicht van de moderater daarom dus.

Verwijderd

nice topic Robbert.

ik ga en heb er veel zin in :)

plaats: 783

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10 12:43
hmm waarom zou je hier een topic willen openen als de lan al vol zit en de lan zelf ook al een website heeft met een forum; en als je met mensen zou willen lullen die naar regroup gaan dan kan je beter op het forum van regroup.nl gaan klooien of op irc; kortom het doel van het topic is me een beetje ontschoten.
Niettemin is regroup wel een koele lan, ik was op regroup 8 (pzzlan 8)) en dat was echt wel uberchill en supersfeertje :)

Kga dit keer niet, het is mij toch iets te ver gebleken (3 uur rijden :'() en ik ben pasgeleden al naar andere lan geweest.

[ Voor 14% gewijzigd door ravenger op 10-03-2004 16:01 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

offtopic:
Gaan er (heel) veel GoTters naar die lan :?

Omdat je een topic start maar inschrijven kan niet meer omdat ut vol zit :)

[ Voor 3% gewijzigd door GGS_206 op 10-03-2004 15:59 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-10 18:11
Geen vragen, maar ik ben wel van de partij :Y)

Verwijderd

beetje overbodig draadje dit... Riekt naar reclame maken...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 16:02:
Hoe kan ik reclame maken als de inschrijvingen al vol zitten :)

ik zou de startpost wel iets aanpassen.

hmz kan niet meer...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 16:57 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 16:02:
wat niet kan omdat de lan al volzit :|

Verwijderd

het is absoluut geen reclame post, ten eerste is de lan al vol en ten tweede heeft RootZ daar absoluut geen belang bij.

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
ik ga niet, maar ik vind het principe van: verboden eten en drinken meenemen een beetje jammer :(
ikzelf heb dit op netgamez ook meegemaakt en snap dit ook niet echt :s
Kijk naar The Party II: hier krijg je gratis drinken tijdens de gehele lan wanneer je maar wil en zelfs gratis warme maaltijden..
Laat de mensen toch lekker meenemen wat ze mee willen nemen ipv bij de (meestal niet heel goedkope) catering elk flesje cola te laten kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Laten we het on topic houden

Ik ga dus ook en zit op seat nummer: 789
Ik neem 2 pc's mee mijn Workstation athlon xp 2500 met 120 gig en mn server met 240 gig. Vandaag nog een schijfje voor bij gehaald. Ik ben van plan er veel data te leechen en om wat spelletjes te spelen zoals: counter-strike en battlefield. Ik doe niet mee aan de compo's wat zo goed ben ik niet :).

Verwijderd

Nieroth schreef op 10 maart 2004 @ 16:08:
ik ga niet, maar ik vind het principe van: verboden eten en drinken meenemen een beetje jammer :(
ikzelf heb dit op netgamez ook meegemaakt en snap dit ook niet echt :s
Kijk naar The Party II: hier krijg je gratis drinken tijdens de gehele lan wanneer je maar wil en zelfs gratis warme maaltijden..
Laat de mensen toch lekker meenemen wat ze mee willen nemen ipv bij de (meestal niet heel goedkope) catering elk flesje cola te laten kopen.
Deze regeling stelt niet zoveel voor, dit hebben ze eerder ook gehad en de keren dat ik geweest ben heb ik gewoon mijn eigen drinken en versnaperingen mee gehad. Ik heb zo'n vermoeden dat ze dit moeten vermelden van de Evenementen hal..

Verwijderd

Ging hard met de inschrijvingen.. Net te laat :(
Vorige jaren wel geweest. Nja slaan we een jaartje over. (zijn genoeg andere lan's gelukkig) :)

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ook ik ben er bij, @ plaats 739 :)
me eerste lan ooit btw :D

301SQN

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-10 09:27

Arfman

Drome!

Nieroth schreef op 10 maart 2004 @ 16:08:
Hier kan de Regroup organisatie niets aan doen; dat is een beperking die de zaaleigenaar je (kan) opleggen als organisatie.

Kijk, het zit zo: Regroup huurt een dienst van de Evenementenhal. Die dienst bestaat uit de hal, vloerbedekking, stoelen. Waarschijnlijk verhuurt v/d Most (de eigenaar) die zaal alleen in combinatie met een cateringdienst. Die kun je afkopen, maar dat is met een LAN van "slechts" 1000 man niet te doen, dat kost je klauwen met geld.

Bij Drome is het anders. Wij huren een 'kale hal' en kopen de catering ook af. Dat kan, omdat wij met meer bezoekers simpelweg meer inkomsten hebben. Je leest het goed: wij maken dus al flinke kosten voordat zelfs maar de reserveringen opengaan.
Het verschil is duidelijk te zien: Regroup heeft vloerbedekking + luxe stoelen maar niet de mogelijkheid om eigen eten + drinken mee te nemen, Drome heeft geen vloerbedekking (Drome 9 wel, maar dat was een mazzeltje) en je zit op plastic kuipstoeltjes Je mag echter wel een krat bier/cola meenemen.
De catering is trouwens niet de hoofdreden dat je op Drome geen vloerbedekking en luxe stoelen hebt. Vloerbedekking (laten) leggen kost een godsvermogen, en er zijn geen bedrijven in Nederland die 2100 luxe stoelen verhuren.

Ontopic: uiteraard ben ik ook van de partij ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Arfman op 10-03-2004 16:52 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Seat 18, ready to rumble!
Jee..ik heb dr zo'n zin in :D Lang niet meer naar een lan geweest ivm mn werk en geen geld... Het wordt de vuurdoop voor mn nieuwe Shuttle..ben benieuwd hoe ie het doet.
Ga me helemaal sufgamen en lekker gezellie ouwehoren daar..woei :)

ze zullen denk ik niet TE lastig doen over "meegebrachte etenswaren" ..want
ik drink geen suikerhoudende dranken (en waar verkopen ze veel light? iig niet op een lan)
En ik eet veel fruit en komkommer..maar daar heb ik nog geen lanorg over horen zeuren hoor :P

[ Voor 41% gewijzigd door 2Dutch op 10-03-2004 20:52 . Reden: stukkie erbij typen ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Rev!
  • Niet online
je mag echt wel eten mee hoor, alleen geen hele coolbox vol ofzo.. tas vol vreten is geen probleem

ik ga dus ook ja :p

[ Voor 11% gewijzigd door Rev! op 10-03-2004 20:53 ]

Verwijderd

Ik kom ook.. :)

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Jij bent goed herkenbaar met je case, ben je al vaker op lans "tegengekomen" :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
Mij kun je denk ik ook wel herkennen aan mn case. :)

http://rtz.homeip.net/pictures/mods/k1-e.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 08:26 ]

Verwijderd

Arfman schreef op 10 maart 2004 @ 16:52:
[...]

Hier kan de Regroup organisatie niets aan doen; dat is een beperking die de zaaleigenaar je (kan) opleggen als organisatie.

Kijk, het zit zo: Regroup huurt een dienst van de Evenementenhal. Die dienst bestaat uit de hal, vloerbedekking, stoelen. Waarschijnlijk verhuurt v/d Most (de eigenaar) die zaal alleen in combinatie met een cateringdienst. Die kun je afkopen, maar dat is met een LAN van "slechts" 1000 man niet te doen, dat kost je klauwen met geld.

Bij Drome is het anders. Wij huren een 'kale hal' en kopen de catering ook af. Dat kan, omdat wij met meer bezoekers simpelweg meer inkomsten hebben. Je leest het goed: wij maken dus al flinke kosten voordat zelfs maar de reserveringen opengaan.
Het verschil is duidelijk te zien: Regroup heeft vloerbedekking + luxe stoelen maar niet de mogelijkheid om eigen eten + drinken mee te nemen, Drome heeft geen vloerbedekking (Drome 9 wel, maar dat was een mazzeltje) en je zit op plastic kuipstoeltjes Je mag echter wel een krat bier/cola meenemen.
De catering is trouwens niet de hoofdreden dat je op Drome geen vloerbedekking en luxe stoelen hebt. Vloerbedekking (laten) leggen kost een godsvermogen, en er zijn geen bedrijven in Nederland die 2100 luxe stoelen verhuren.

De perfecte zaal vind ik daarom een van de grote pluspunten van regroup.
Bij drome 9 hadden ze geloof ik van die matten, dat was ook wel netjes. Op drome 10 vond ik het, zoals je zelf al zegt gewoon een grote zaal met 2.000 computers en klaar. De hoofdreden voor mij om naar DRoME te gaan is gewoon dat er zoveel volk op af komt(veel leechen en veel bekenden) plus dat er wel interessante competities zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 08:53 ]

• mydogisgone
  • Laatst online: 20:31

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

ik ga er zelf ook heen.
plaats 230 :P
ik ben te herkennen aan een zwarte lianli.. met uv plexi :P
zeer herkenbaar dus :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• Nieroth
  • Laatst online: 27-08-2021
Arfman schreef op 10 maart 2004 @ 16:52:
[...]

oh ok.. wist ik niet ;)
Maar bij bijvoorbeeld NG werd het gewoon geformuleerd van: De catering wil geld verdienen dus je neemt maar max 1 fles cola mee. En vooral de manier waarop dit ook werd nageleefd daar ( je loopt met 2 flessen cola naar binnen.. hup.. inleveren die ene fles teveel) vandaar dat ik beetje negatief over dit principe ben :)

Verwijderd

nou op zich houden zij zich dus heel netjes aan de afspraken die ze hebben gemaakt met de zaal (homebox). Zo staat het ook in hun regels.

Tot zover heb ik zelf nog nooit wat in hoeven leveren, ook al hadden ze deze regels :)

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik kom er reclame maken voor ne2000. Dus als je je afvraagt wie die flyer in je haar heeft gestoken terwijl je lag te maffen op je toetsenbord... >:)

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen we misschien een foto van je krijgen dan weten we wie we moeten hebben als er spam rond onze pc's ligt :D

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.snuffel.net/diversen/ne2000/DSC05275_smaller.jpg

Die in dat oranje shirt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door RolandWitvoet op 11-03-2004 11:01 ]

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 08:49:
[...]
De perfecte zaal vind ik daarom een van de grote pluspunten van regroup.
Bij drome 9 hadden ze geloof ik van die matten, dat was ook wel netjes. Op drome 10 vond ik het, zoals je zelf al zegt gewoon een grote zaal met 2.000 computers en klaar. De hoofdreden voor mij om naar DRoME te gaan is gewoon dat er zoveel volk op af komt(veel leechen en veel bekenden) plus dat er wel interessante competities zijn.
offtopic:
Dat zeggik: Gamma :P

Drome 9 hadden we mazzel; de vloerbedekking lag er nog van een bruidsbeurs die het weekend ervoor in het Expo Center was geweest. Op Drome 10 moesten we er flink voor dokken en was het financieel dus niet haalbaar.

Op Drome 11 gaan we de zaal trouwens helemaal aankleden in racethema (auto's, overall's, curbstones, etc.) maar goed, da's offtopic. Zal t.z.t. (als ik zin en tijd heb) een goede startpost maken voor Drome 11 en toestemming vragen van een modje :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Arfman

Arfman

Drome!

RolandWitvoet schreef op 11 maart 2004 @ 10:01:
Ik kom er reclame maken voor ne2000. Dus als je je afvraagt wie die flyer in je haar heeft gestoken terwijl je lag te maffen op je toetsenbord... >:)
Sla mijn plekje maar over alsjeblieft. Heb eeb hekel aan dat gespam op andere parties.

Verwijderd

Arfman schreef op 11 maart 2004 @ 14:01:
[...]

offtopic:
Op Drome 11 gaan we de zaal trouwens helemaal aankleden in racethema (auto's, overall's, curbstones, etc.) maar goed, da's offtopic. Zal t.z.t. (als ik zin en tijd heb) een goede startpost maken voor Drome 11 en toestemming vragen van een modje :)
Weekend ervoor een racebeurs? :P klinkt goed trouwens!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ben.leuk/godfleshcase.jpg

Ik zit hier dus achter als het goed is...of er is iets goed mis. :)

Verwijderd

Topicstarter
jij was dus ook op drome of niet? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 16:46 ]

Verwijderd

Ik ben erbij vanaf Drome 6...is mijn favoriete LANparty. :)

REGROUP komt kort daarachter op 2de plaats...ook altijd leuke sfeer/gezellig, zaal leuk aangekleed en goed georganiseerd.

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-10 22:30

Major Carnage

waki miko Reimu

Plaatsje 391 voor mij.
Helaas kan ik m'n pc niet in volle glorie meenemen doordat ik met het OV reis, dus wordt het maar wat losse onderdelen bij elkaar stouwen, zonder kast.

Wat er ook gebeurt, een PZZ/Regroup LAN sla ik niet over.. ik kom er sinds lan 4 oid :)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• GeforceDDQ
Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 16:39:
[afbeelding]

Ik zit hier dus achter als het goed is...of er is iets goed mis. :)
Oh, jij zit aan de andere kant dus :+

[/melig]

301SQN

Verwijderd

Topicstarter
nog maar een uur of 10 en dan zit ik op Regroup >:) .
Ik heb er heel erg zin in.

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10 10:22
hey mannen, ik zie jullie vanavond, kom even langs, je kan mij plekje opzoeken op de website van regroup, mijn naam is evertje :D :D, jammer dat ik me chieftech matrix big towern og niet heb :( heb nogal een schrale kast, maarja boeiend

• Mister_X
Major Carnage schreef op 11 maart 2004 @ 18:13:
Plaatsje 391 voor mij.
Helaas kan ik m'n pc niet in volle glorie meenemen doordat ik met het OV reis, dus wordt het maar wat losse onderdelen bij elkaar stouwen, zonder kast.

Wat er ook gebeurt, een PZZ/Regroup LAN sla ik niet over.. ik kom er sinds lan 4 oid :)
waar woon je? ik heb een plekje vrij in de auto, ik rij alleen heen :(

oja, zou het grappig zijn als ik me mycom outfit aantrek? of zla dat niet gewaardeerd worden...

[ Voor 11% gewijzigd door Mister_X op 12-03-2004 12:09 ]

Verwijderd

Mister_X schreef op 12 maart 2004 @ 12:08:
[...]

waar woon je? ik heb een plekje vrij in de auto, ik rij alleen heen :(

oja, zou het grappig zijn als ik me mycom outfit aantrek? of zla dat niet gewaardeerd worden...
ligt eraan hoe geliefd mycom is bij de lanners >:)

• Mister_X
ik doe het wel niet :)

Verwijderd

Topicstarter
is niet aan te raden nee :) mij kun je btw ook nog herkennen aan mn rode vest met RUSSIA er op :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 14:44 ]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
woei ik stap zo ook in de auto :)

misschien ziet ik jullie nog (ik=lange gast rechts achterin de zaal (een na laatste rij) met rode sweater aan)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-10 18:11
Ik heb het er goed naar mijn zin gehad :)

Zeer goede sfeer, goed netwerk. Compo's netjes geregeld. Temperatuur van de zaal(waar ik zat) goed. Catering goed en niet echt duur. Zelfs de stoelen zaten lekker :p

Ik ben er volgend jaar gewoon weer bij :Y) Die 3 uur er naar toe rijden heb ik er voor zo'n lan gerust voor over.

• GeforceDDQ
het was buitengewoon fantastisch :D

ik ben ook diegene die om 7 uur 's morgens aan een bord bami + pangang (ofzo) zat :D

[ Voor 59% gewijzigd door GeforceDDQ op 15-03-2004 16:59 ]

301SQN

• Arfman

Arfman

Drome!

Hey GeforceDDQ, hoe vind/vond je BattleField Vietnam ? :D

Verwijderd

Topicstarter
Zo Regroup zit er weer op, het was super. Mooie zaal, zeer goed netwerk en het was erg gezellig. Dat worstelen vond ik maar niks super saai em erg nep. Maar niet alles kan perfect zijn. Volgend jaar zeker weer !!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 13:00 ]

Verwijderd

alles perfect: gezellig, leuke compo's etc etc.. worstelen tja, vond et eigenlijk ook niet zo leuk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal foto's van de lan op mijn server gezet de rest volgt binnenkort

http://rtz.homeip.net/regroup/

• GeforceDDQ
Arfman schreef op 15 maart 2004 @ 17:04:
Hey GeforceDDQ, hoe vind/vond je BattleField Vietnam ? :D
Jaja, buitgewoon fantastisch, circa een kwartier nadat we te weten kwamen dattie erwas, zat iedereen het te spelen :D
Bij mij had ik weliswaar een paar fouten (beetje glitches ofzo, paarse vlakken enzo) maar toch is het een gaaf spel :D

301SQN

Verwijderd

REGROUP was leuk :)

Ik heb nu al zin aan Drome 11 (begin Juli). Lekker Battlefield Vietnam spelen enzo. :)
Pagina: 1