In een 2e hands pc die m'n moeder onlangs heeft gekocht zit een SoundBlaster Audigy achtig iets, maar ik kom er niet uit welke het precies is.
De vorige eigenaar heeft ook geen idee wat het nou precies is. En drivers heeft ie ook niet meer.
Ik kan zelfs niet zien of het nou een audigy 1 of 2 is.
En ook SiSoft Sandra en Aida32 kwamen niet verder dan "SB Audigy series"
Het model nummer van de kaart is SB0230 en is onbekend op de website van Creative.
Dus heb ik met google gezocht.
Buiten een hele berg Russische websites waar ik niks uit kan halen, en enkele web shops zoals Yahoo, kwam er geen nuttige informatie naar boven.
En al helemaal geen drivers!
*note
Er was wel één driver van de Creative site die werkte.
Was een Audigy LS (?) driver. Maar zonder die Surround Mixer heb ik er niks aan.
En los installeren van dat ding lukt ook niet echt omdat het allemaal ingepakt zit.
Wie of Wie kan mij helpen?
De vorige eigenaar heeft ook geen idee wat het nou precies is. En drivers heeft ie ook niet meer.
Ik kan zelfs niet zien of het nou een audigy 1 of 2 is.
En ook SiSoft Sandra en Aida32 kwamen niet verder dan "SB Audigy series"
Het model nummer van de kaart is SB0230 en is onbekend op de website van Creative.
Dus heb ik met google gezocht.
Buiten een hele berg Russische websites waar ik niks uit kan halen, en enkele web shops zoals Yahoo, kwam er geen nuttige informatie naar boven.
En al helemaal geen drivers!
*note
Er was wel één driver van de Creative site die werkte.
Was een Audigy LS (?) driver. Maar zonder die Surround Mixer heb ik er niks aan.
En los installeren van dat ding lukt ook niet echt omdat het allemaal ingepakt zit.
Wie of Wie kan mij helpen?