Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

stoffilter: howto?

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 18:27
ik ben al lang aan het rondkijken (ook de search van got) maar ik had graag een goede manier gevonde om een stoffilter ACHTER mijn 120mm-intake fan gehangen.
ik dacht een soort verwijderbaar alu frame te maken en daarover/daartussen een stof te spannen

mijn vraag: welke stof

oja waarom moet ie achter mijn fan, ik heb tijden besteed om die fan uv te verven en daarvoor zo"n zwart metalen gaas te zetten en dat wil ik niet verbrodden door er iets voor te hangen

ik weet dat lian li bij sommige van zijn kasten stoffilters levert, welke stof zit daar in?

if it is not broken, don't fix it!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

Panty?

Zoeken op "stoffilter" geeft genoeg resultaten.

[ Voor 97% gewijzigd door PcDealer op 10-03-2004 15:24 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Koop bij Blokker een pakje met wasemkap filters, deze zou je eventueel op maat kunnen knippen.

Het is maar een ideetje, zit zelf niet zo in de stoffilterlarij. :P

• Yoshi
PcDealer schreef op 10 maart 2004 @ 15:21:
Panty?

Zoeken op "stoffilter" geeft genoeg resultaten.
heb ik al geprobeerd maar wat een lawaai geeft dat jonge
(een 120mm fan van papst geeft toch wat lawaai hoor als je er een panty achter hangt, dat ding van de dampekap ging prima maar het stof ging er los door

Verwijderd

Ook een optie is van dat zonwerend materiaal. Dat is aan een zijde zwart en aan de andere kant zilverkleurig. Dat zou ook moeten werken. Te halen bij praxis of gamma, oid. Ik heb zelf nog wel een stukje liggen. :O

• Yoshi
ik zal straks eventjes een kijkje gaan nemen in de Hubo

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Kwestie van even zoeken hoor... je bent niet de eerste tweaker met stof in z'n PC. Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.