[php] ftp hoeveelheid connecties

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xillius
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-01-2022
Ik heb eigenlijk een hele makkelijke vraag waar ik met google en hier op het forum geen antwoord voor heb kunnen vinden.

Ik wil met php als er een bestand word geupload deze naar andere servers sturen door middel van ftp.
Dat is natuurlijk geen probleem, dat is allemaal manual werk dus dat moet lukken.

Alleen mijn vraag is: hoeveel ftp connecties kan php tegelijk aan. Zeker als er meerdere mensen via de website aan het uploaden zijn en deze gerepliceerd moeten worden. Het worden dan al snel meer connecties. bijv voor elke upload naar 4 servers dus als 3 mensen uploaden zijn het 12 connecties.

Kan dit en wat is het maximum aantal connecties???

(vraag me niet waarom ik het zo wil doen, ik wil het ook niet maar het moet 8)7)

edit:
hmmm goeie opmerking ik ga ff zoeken op iis had ik niet aan gedacht

[ Voor 6% gewijzigd door xillius op 10-03-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik kan me niet voorstellen dat dit aantal gelimiteerd zou worden door PHP.. het zal eerder je webserver zijn die een maximum aantal threads op zal willen starten :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De maximale connecties zijn niet vast gesteld door php. Deze zou het zo vaak doen als jij het opgeeft. Maar de server zou jouw vaak niet oneindig accepter. Meestal krijg je ook een error terug die dat jouw even duidelijk maakt.