Ik heb eigenlijk een hele makkelijke vraag waar ik met google en hier op het forum geen antwoord voor heb kunnen vinden.
Ik wil met php als er een bestand word geupload deze naar andere servers sturen door middel van ftp.
Dat is natuurlijk geen probleem, dat is allemaal manual werk dus dat moet lukken.
Alleen mijn vraag is: hoeveel ftp connecties kan php tegelijk aan. Zeker als er meerdere mensen via de website aan het uploaden zijn en deze gerepliceerd moeten worden. Het worden dan al snel meer connecties. bijv voor elke upload naar 4 servers dus als 3 mensen uploaden zijn het 12 connecties.
Kan dit en wat is het maximum aantal connecties???
(vraag me niet waarom ik het zo wil doen, ik wil het ook niet maar het moet
)
Ik wil met php als er een bestand word geupload deze naar andere servers sturen door middel van ftp.
Dat is natuurlijk geen probleem, dat is allemaal manual werk dus dat moet lukken.
Alleen mijn vraag is: hoeveel ftp connecties kan php tegelijk aan. Zeker als er meerdere mensen via de website aan het uploaden zijn en deze gerepliceerd moeten worden. Het worden dan al snel meer connecties. bijv voor elke upload naar 4 servers dus als 3 mensen uploaden zijn het 12 connecties.
Kan dit en wat is het maximum aantal connecties???
(vraag me niet waarom ik het zo wil doen, ik wil het ook niet maar het moet

edit:
hmmm goeie opmerking ik ga ff zoeken op iis had ik niet aan gedacht
hmmm goeie opmerking ik ga ff zoeken op iis had ik niet aan gedacht
[ Voor 6% gewijzigd door xillius op 10-03-2004 15:15 ]