Toon posts:

Computer INTEREXPO of Pc-dumdag?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het is tijd geworden voor een major upgrade van mijn PC. Nu is er op 23 December in de RAI een PC dumpdag (Amsterdam) en diezelfde dag in de jaarbeurs (Utrecht)een computer INTEREXPO. Kan iemand mij vertellen welke beurs het beste (goedkoopste) is?

Ik wil halen:
AMD 1.1 GHz
Asus A7V
128 Mb 133
Aopen HQ08
Terratec DMX 1024
SuperOrb

Verwijderd

Als ik jou was zou ik dingen als proc en geheugen niet op zo'n beurs kopen. Kans is dat het niet werkt of later stuk gaat en dan zit je zonder garantie of met een vage garantie aan de andere kant van het land.
Voor kast en zo maakt het niet zoveel uit natuurlijk, daar kan weinig aan fout gedaan zijn.

• Life-is-party
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2023
Op zaterdag 16 december 2000 00:43 schreef MAD25 het volgende:
Als ik jou was zou ik dingen als proc en geheugen niet op zo'n beurs kopen. Kans is dat het niet werkt of later stuk gaat en dan zit je zonder garantie of met een vage garantie aan de andere kant van het land.
Voor kast en zo maakt het niet zoveel uit natuurlijk, daar kan weinig aan fout gedaan zijn.
Nou, als je het gewoon bij goede winkels koopt. Ik heb al mijn spullen op HCC gekocht bij: FunPrice/Norrod/Paradigit/Computerland.
Het is gewoon goedkoper op de beurs en je houd wel de garantie!

Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW

Verwijderd

Ik heb hier nog een splinternieuwe 486 staan Te Koop voor liefhebbers. Misschien jij ?