[JAVA] Error door kopieren

Pagina: 1
Acties:

• MrDirk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07-2023
Betreffende foutmelding:
edit:
--------------------Configuration: Maze-game - JDK version 1.3.1_09 <Default> - <Default>--------------------
C:\Documents and Settings\Dirk\Desktop\ICT\Maze-game\maze\Backpack.java:5: error while writing maze.Backpack: C:\Documents and Settings\Roel Kuipers\Mijn documenten\Studie\Informatiekunde\blok 3\IOOP\Java\Maze-game\classes\maze\Backpack.class (The system cannot find the path specified)
public class Backpack
^
1 error

Process completed.

Zoals je kunt zien krijg ik de bovenstaande foutmelding. Ik werk met JCreator LE. De foutmelding is ontstaan nadat het gehele project gekopieerd werd van de ene computer naar de andere computer (zie ook de twee verschillende paths). Op de ene (oorspronkelijke) computer werkt het nu wel, maar op de andere niet. Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik dit, zo mogelijk, op kan lossen?

"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Hij zegt dat ie niet kan wegschrijven op die dir omdat die dir niet bestaat. Hoe je dat wilt oplossen laat ik aan jouw over. Wel erg basic trouwens.

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:44

Robtimus

me Robtimus no like you

C:\Documents and Settings\Roel Kuipers\Mijn documenten\Studie\Informatiekunde\blok 3\IOOP\Java\Maze-game\classes\ bestaat (waarschijnlijk) niet.
Dit is de directory die op de andere PC werd gebruikt neem ik aan. Je moet dus in je project file zoeken naar alle voorkomens van "C:\Documents and Settings\Roel Kuipers\Mijn documenten\Studie\Informatiekunde\blok 3\IOOP\Java\Maze-game" en die vervangen door "C:\Documents and Settings\Dirk\Desktop\ICT\Maze-game".

Is maar een gokje hoor.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• MrDirk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07-2023
Sorry dat ik er vergeten ben bij te zeggen dat ik al zover was. Tuurlijk snap ik dit ook al. Alleen het oplossen van het probleem is niet zo makkelijk.

Zo veranderede ik namelijk bij Project -> Project Properties -> Output Path de directory die niet bestond in mijn directory. En inderdaad zoals ik verwachtte ging het compilen toen wel goed. Maar toen ik hem wilde uitvoeren kreeg ik de volgende melding "Exception in thread 'main' java.lang.NoSuchMethodError: main".

Hij herkent nu de rest niet meer.....

"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:44

Robtimus

me Robtimus no like you

Staat er wel een public static void main(String[] args) in de class die je probeert uit te voeren?

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs