Toon posts:

Fotogallery in tabel?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik zit met een enorm probleem. Ik heb een site gemaakt en daar wil ik een fotogallery inzetten. Een fotogallery maken is geen probleem in Photoshop. Wat echter wèl een probleem is, is dat het een html-pagina wordt. En de fotogallery moet bij mij in het mainframe IN EEN TABEL komen, omdat anders een groot stuk van het ontwerp wegvalt. Is het mogelijk om de fotogallery-pagina's in de tabel te laten openen?

Handig is misschien als je de site bekijkt.
De fotogallery moet in het witte vlak komen, wat deel uitmaakt van een tabel.

Ik hoop dat iemand hier iets op weet!

Uiteraard doet zich op deze site ook het beruchte 'horizontale scrollbalk"-probleem voor. Dat komt omdat er helemaal rechts in het mainframe nog plaatjes zitten. Is er niet een script dat je zegt dat de vertikale balk gewoon OVER de images mag, en dat de horizontale balk er dus niet hoeft te komen?

Alvast bedankt!

Groetjes, Conny

PS: Ik heb niet zoveel ervaring met Dreamweaver en HTML enzo, hou daar alsjeblieft rekening mee als je iets wilt uitleggen

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:36
Er zijn genoeg oplossingen voor: iframes, overflow:auto, etcetera. Hou er alsjeblieft rekening mee dat we het beginnersniveau hier aardig zijn ontstegen. :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb hier al gezocht naar IFRAMES enzo want iemand vertelde me dat je het daar vast wel mee kunt oplossen. Maar ik ben dus een beginner, en snap niet veel van wat ik op dit forum over dat soort dingen heb gelezen omdat jullie metrecht het beginnersniveau zijn ontstegen.
En daarom plaatste ik dit berichtje in de hoop dat iemand het een beginner wil uitleggen...

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:36
Het is al zo-vaak uitgelegd aan een beginner. Geloof niet dat je echt wat moeite wilt steken in het zelf oplossen van dingen? Misschien willen ze je hier verder helpen: http://www.beginnersweb.nl

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me al een ongeluk gezocht op dit forum, en ben al aan het prutsen geweest met iframes en overflow, maar dat lukte niet. Daarom vraag ik om hulp.
Maar het is duidelijk dat jij niet echt moeite wilt doen om mij te helpen, en ik zal absoluut naar een ander forum gaan waar ze allicht behulpzamer zijn

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
iframe is in dit geval het handigs en er zijn zat beginnerstutorials die je haarfijn uitleggen hoe je die kan gebruiken.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Je hebt maar een zeer beperkte kennis nodig van HTML om een stukje uit je gegenereerde gallery te kopieren naar je eigen ontwerp.

Voor iedere oplossing zul je een beperkte kennis van HTML/Dreamweaver nodig hebben.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Open de in Photoshop gemaakte HTML file in Kladblok, zoek naar:
code:
1
<table>

en haal alles wat er boven staat weg, zoek dan naar:
code:
1
</table>

en gooi alles wat daana komt weg.

Kopieer nu alles wat je over hebt en plak dit op de plek in je tabel van je bestaande website. Klaar.
Of denk ik nu te simpel.. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:12

Pelle

🚴‍♂️

Neu, vind dat je het aardig uit weet te leggen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.