Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Don't worry, komt vanzelf in orde
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
kleurtjes van buttons werken niet goed
wordt {currentpage} dan wel gevuld?chem schreef op 10 maart 2004 @ 15:33:
kleurtjes van buttons werken niet goed
topic-titel bij elke message kan ik er nog wel infrotten, maar dat is wel de reden waarom ik het hergebruik van list_messages_message niet zo handig vind; er komt veel te veel logica in dat template dan, en aangezien het wel de meest gebruikte template is denk ik dat dat toch performance gaat kosten - ik heb dan liever een aparte list_messages_find_message
[ Voor 52% gewijzigd door crisp op 10-03-2004 19:44 ]
Intentionally left blank
ik zal currentpage vullen
en l_m_m niet meer recyclen is wbt 1.9.3 een prio
en l_m_m niet meer recyclen is wbt 1.9.3 een prio
Als dit topic 'oud' is... excuus, ik denk alleen dat het het zoeken naar de/een fout makkelijker maakt. Dit is bedoelt als reply op Bekend: bladeren in posthistory niet goed alleen helaas kan ik daar niet reply-en 
Wat is het geval, het script dat de posthistory verzorgt kan niet tellen (d0h). Open ik mijn post-history, dan kom ik http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/86359/topics <- hier. Ik zie netjes een lijstje met 30 topics waar ik in heb gepost. Ik druk dus bovenin op de knop met de 1 erin, en de bovenste 2 links zijn weg. Ik druk op het knopje 2, en er zijn weer 2 topics minder. Onderaan komen er dan weer 2 nieuwe bij. Dus:
IPV een
is er sprake van een
oid
Wat is het geval, het script dat de posthistory verzorgt kan niet tellen (d0h). Open ik mijn post-history, dan kom ik http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/86359/topics <- hier. Ik zie netjes een lijstje met 30 topics waar ik in heb gepost. Ik druk dus bovenin op de knop met de 1 erin, en de bovenste 2 links zijn weg. Ik druk op het knopje 2, en er zijn weer 2 topics minder. Onderaan komen er dan weer 2 nieuwe bij. Dus:
IPV een
code:
1
| SELECT * FROM X where [...] Limit ".$_GET['page']*30.",30 |
is er sprake van een
code:
1
| SELECT * FROM X where [...] Limit ".$_GET['page']*2.",30 |
oid
Schaadt het niet, dan baat het niet
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.