Zoek programma die verwittigd wanneer webpagina veranderd

Pagina: 1
Acties:

• Genius2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-12-2025
Hallo

Ik ben op zoek naar een programma die op een regelmatige basis (bv om de 3 minuten) checkt indien een bepaalde webpagina is gewijzigd. Indien gewijzigd zou er op een of andere manier een signaal moeten gegeven worden.

Probleem is namelijk dat ik een aantal forums op de voet volg en het kost veel tijd om telkens te kijken indien er posts zijn bijgekomen of niet.

Het programma moet verder in staat zijn om een random banner bovenaan de pagina te negeren, omdat ik geen boodschap heb aan deze banners.

Liefst een windows programma, maar mag gerust ook een php of cgi script zijn.

Alvast bedankt
Genius

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Elke drie minuten controleren is wel erg snel, leuk voor het dataverkeer :o

Maar kijk eens naar Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/rss.gif en Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/xml.gif onderaan dit forum. Ook kan je iets als de GoT Tracker en Hottopic kijken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Genius2000
Een aantal forums betreft vraag en aanbod, daarom is het belangrijk om heel frequent te checken. RSS of XML worden helaas niet ondersteund.

Dus vrees ik dat een of andere programma deze pagina op regelmatige basis zal moeten checken.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Daar kan je programma's als WebSite-Watcher voor gebruiken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Genius2000
Bedankt Spider.

Dit is exact hetgeen ik zocht. Dit programma werkt gewoon uitstekend en heeft een heel arsenaal aan nuttige opties zoals nummers en datums negeren, get gebruiken van regular expressions bij filter definities, ...

Genius