Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
sorry crisp, ben ik voor je vergeten
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:02
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Is het ook mogelijk om deze setting op te slaan (database/cookie/iets anders). Zou het wel handig vinden als ik later weer naar mijn bookmarks kijk, dan het nog steeds op de juiste manier gesorteerd wordt 
Voor de rest, top gedaan. Erg blij mee
Voor de rest, top gedaan. Erg blij mee
Dit is heel snel 1-2-3 op verzoek van de abo's gemaakt. Eigenlijk wilde men folders, maar dat is domweg teveel werk voor een paar dagen 
Er zal best een verbeterde versie komen, commentaar is zeker welkom.
Er zal best een verbeterde versie komen, commentaar is zeker welkom.
- We Are Borg
Ah vandaar 
Mijn vraag blijft dan staan. De vraag is of jij het gaat doen (opslaan database) of crisp er even een cookie achter hangt (weet niet of dat mogelijk is)
Mijn vraag blijft dan staan. De vraag is of jij het gaat doen (opslaan database) of crisp er even een cookie achter hangt (weet niet of dat mogelijk is)
crisp kan een voorkeur maken, maar we moeten opletten dat we de 32 beschikbare prefs niet in 1x opmaken 
Elke pagina een cookie uitlezen lijkt me niet zo heel handig.
Elke pagina een cookie uitlezen lijkt me niet zo heel handig.
waarom eigenlijk maar 32
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
een integer is 32 bits, dus we kunnen 32 booleans kwijt.
- We Are Borg
I.p.v. een pref is een JS oplossing die een cookie zet toch ook goed, of denk ik te simpel ?
Zoiets als het admin menu wat volgens mij door middel van een cookie dicht blijft geklapt wanneer de moderator daar voor heeft gekozen
Nu ook zo iets voor de bookmarks of is dit niet te vergelijken
?
Zoiets als het admin menu wat volgens mij door middel van een cookie dicht blijft geklapt wanneer de moderator daar voor heeft gekozen
Nu ook zo iets voor de bookmarks of is dit niet te vergelijken
Is het de bedoeling dat je die "sorteer op.." balk er elke keer boven krijgt? En waarom krijg je bij bijna elk topic te zien dat de ts misschien niet de ts is omdat het topic is afgesplitst?
"Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter vermeld in de topiclijst."
"Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter vermeld in de topiclijst."
[ Voor 31% gewijzigd door Bor op 10-03-2004 15:32 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
dat is te simpelWe Are Borg schreef op 10 maart 2004 @ 14:24:
I.p.v. een pref is een JS oplossing die een cookie zet toch ook goed, of denk ik te simpel ?
Nu ook zo iets voor de bookmarks of is dit niet te vergelijken?
Wat heeft dit met bookmarks te makenBor_de_Wollef schreef op 10 maart 2004 @ 15:32:
Is het de bedoeling dat je die "sorteer op.." balk er elke keer boven krijgt? En waarom krijg je bij bijna elk topic te zien dat de ts misschien niet de ts is omdat het topic is afgesplitst?
ik zal die sort meenemen naar volgende pagina's nog even inbakken dan 
wb pref of cookie ga ik nog over nadenken...
wb pref of cookie ga ik nog over nadenken...
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()