Weet iemand of er 'iets' is (website, newsgroup etc.) waar amateur fotografen hun foto's gratis en voor niets aanbieden/uitwisselen? Ik heb namelijk geen bedrijf en dus niet de mogelijkheden om zelf een dure cd aan te schaffen, en dacht: goh zou dat niet bestaan:? Weet iemand iets?
Misschien een digi-camera als investering doen 
Is geen antwoord op je vraag..I know, maar zie het als suggestie
Is geen antwoord op je vraag..I know, maar zie het als suggestie
Verwijderd
is zo'n cdtje zo duur dan??Op vrijdag 15 december 2000 17:52 schreef Takkie het volgende:
hmmm volgens mij is dat minstens net zo duur als één zo'n cdtje....
Verwijderd
nou, een goed idee voor een site, zou ik zeggen!Op vrijdag 15 december 2000 17:12 schreef Takkie het volgende:
Weet iemand of er 'iets' is (website, newsgroup etc.) waar amateur fotografen hun foto's gratis en voor niets aanbieden/uitwisselen? Ik heb namelijk geen bedrijf en dus niet de mogelijkheden om zelf een dure cd aan te schaffen, en dacht: goh zou dat niet bestaan:? Weet iemand iets?
cdtje met graphics die je koopt bij een cdtjes-met-graphics-verkoper maar die zijn dus errug duur! maar idd, misschien wel ideetje voor een site...
Verwijderd
http://www.arttoday.com
ff een 3 daags accountje aanmaken voor noppes en snel gaan downen!!
(overigens geen amateur maar profie!)
ff een 3 daags accountje aanmaken voor noppes en snel gaan downen!!
(overigens geen amateur maar profie!)
Denk wel even copyrights en dergelijke!
Ook amateurs (lees: iemand die in elk geval geen officiele foto-opleiding heeft afgerond) kunnen erg goed werk leveren, maar moeten ook op 1 of andere manier hun camera, materiaal e.d.betalen... Maar als je ze direct benaderd en uitlegt wat je ermee wil doen, zullen ze waarschijnlijk wel meewerken. Ikzelf ga erg hard mekkeren, als ik zie dat men mijn fotorechten negeert..
Ook amateurs (lees: iemand die in elk geval geen officiele foto-opleiding heeft afgerond) kunnen erg goed werk leveren, maar moeten ook op 1 of andere manier hun camera, materiaal e.d.betalen... Maar als je ze direct benaderd en uitlegt wat je ermee wil doen, zullen ze waarschijnlijk wel meewerken. Ikzelf ga erg hard mekkeren, als ik zie dat men mijn fotorechten negeert..
Verwijderd
wat dacht je van :
http://www.agfaphoto.com/gallery/index.html
hier kan je zeer mooie foto's bekijken
http://www.agfaphoto.com/gallery/index.html
hier kan je zeer mooie foto's bekijken
www.photodisc.com
goede en moderne photo's, wel klein
goede en moderne photo's, wel klein
PasswordOp maandag 18 december 2000 18:29 schreef ttkdesign het volgende:
www.teammerlin.com[/url]
Verwijderd
zo'n 800 piek ofzo, maar het verschild per aanbieder natuurlijk.Op vrijdag 15 december 2000 18:52 schreef J-roen het volgende:
[..]
is zo'n cdtje zo duur dan??
Ennuh ja je mag op veel site wel gratis downloaden, maar dat betekend niet dat je het zomaar voor zakelijke sites kan gebruiken....
¯\_(ツ)_/¯
En bedankt.. overigens zijn afbeeldingen van The Imagebank absoluut niet zomaar te gebruiken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()