[DVD] hoe kun je een (kort) filmpje loopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Josselin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11-2024
Hallo allemaal,
Ik wil graag een filmpje van ongeveer 15 minuten op DVD loopen. Het is de bedoeling dat wanneer de DVD-speler 's ochtens aangezet wordt hij automatisch het filmpje af gaat spelen en dat steeds blijft herhalen.

Ik weet niet of het met bepaalde software mogelijk is om de main movie te laten loopen. Anders kan ik het filmpje misschien als soort van menu opslaan want bij menu's zie je vaak dat er een stukje film geloopt wordt. Ik heb wel geen idee met wat voor een software je dit zou kunnen doen.
Iemand enig idee?

alvast bedankt, Josselin

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11-2025
je kan toch gewoon de dvd speler op repeat zetten?
of wil je het perse loopend* op de dvd disc hebben staan?

*ik vind loopend wel een vet woord :+

[ Voor 17% gewijzigd door shardphoenix op 10-03-2004 18:56 . Reden: * ]

• Josselin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11-2024
Nee ik moest inderdaad perse een loopende dvd hebben omdat het de bedoeling was dat je behalve de dvd speler aan zetten niks meer hoefde te doen. Maar het is me inmiddels gelukt. Ik heb de probeer versie van het programma 'adobe encore dvd' gedownload. Met dit programma kun je instellen waar de dvd naar toe moet aan het einde van een scene. Als je em dan weer naar het begin laat gaan dan heb je dus een loop. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Josselin op 11-03-2004 17:53 ]

• ruudboon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-02 09:40
Om nu een nieuw topic te openen hiervoor leek me wat overdreven. Maar is er iemand met een oplossing?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heeft niks met hardware van doen :)
Opslagmedia & I/O Controllers > Audio, Video & HiFi Forum

Verwijderd

Er staat tog een oplossing ?

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-02 10:40

Gutteguttegut

CEO of TFD

Dat dacht ik ook :)
Josselin schreef op 11 maart 2004 @ 17:53:
Nee ik moest inderdaad perse een loopende dvd hebben omdat het de bedoeling was dat je behalve de dvd speler aan zetten niks meer hoefde te doen. Maar het is me inmiddels gelukt. Ik heb de probeer versie van het programma 'adobe encore dvd' gedownload. Met dit programma kun je instellen waar de dvd naar toe moet aan het einde van een scene. Als je em dan weer naar het begin laat gaan dan heb je dus een loop. ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• ruudboon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-02 09:40
Oeps. in mijn haast ben ik vergeten onderstaand regeltje er nog bij te tikken.

Is adobe encore het enige programma die dit kan of zijn er ook goedkopere misschien zelfs freeware programmas die dit kunnen?
Pagina: 1