Ik heb hier een wireless etech router\AC\modem\4-poorts switch staan. Daar wil ik 4 pc's op aansluiten, 1 bekabeld en 3 wireless. Ik heb 1 etch wireless pci kaar en 2 sweex wireless pci kaartjes. De pc met de etech kaart kon zonder moeite verbinding krijgen met de AC, maar met de pc's met de sweex kaartjes wil het me niet lukken. Ik heb ze allebei op kanaal 6 staan en de SSID is ook overal hetzelfde. Mijn vraag is of het uberhaupt wel mogelijk is om pci kaarten van verschillende merken te gebruiken op één hetzelfde AC. Op alle pc´s staat winxp home edition geinstaleerd. Kan ik de sweex kaarten gwoon blijfen gebruiken of moet ik toch 2 nieuwe etech kaarten aanschaffen?
Moet gewoon kunnen met die Sweex kaartjes. Heb je de WEP goed ingevoerd?
Beter remmen=sneller racen: loadcellmod
De wep beveiliging staat uitgeschakeld, ik woon vrij ver van de bewoonde wereld af
maar als ik met xp naar beschikbare netwerken zoek, vind hij helemaal niks.
Staat type op Infrasctructure en gebruik je Wireless Zero Config of ZyDAS tool van Sweex met de sweex kaartjes?
Als sweex ongeveer evenveel kost als die e-tech en je kan ruilen zou ik het doen..anders is het zonde en moet je ff met instellingen rommelen
Als sweex ongeveer evenveel kost als die e-tech en je kan ruilen zou ik het doen..anders is het zonde en moet je ff met instellingen rommelen