Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

telfort koopjeskelder niet geldig voor contractverlenging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was even in de koopjeskelder aan het snuffelen van telfort en zag enkele leuke aanbiedingen. Aangezien mijn abo over 2maanden afgelopen is, dacht ik, laat ik zo'n aanbieding mooi gebruiken voor mijn verlenging. Normalitair is het zo, dat het bij telfort niet uitmaakt of je een contract verlengd of nieuwe klant bent mbt kosten toestel. Op de website kon ik niets vinden over de combi contract verlengen en de koopjeskelder, dus ik dacht bel eens naar telfort. Maar daar was het antwoord dat het niet kan, en twee contracten op een naam kan ook niet.. weet iemand nog een methode om alsnog aan zo;n aanbieding mee te kunnnen doen?

Verwijderd

ligt een beetje aan de belgedrag. als je een behoorlijke klant bent: gewoon telfort bellen en zeggen dat je je abo wil opzeggen, tenzij je iets uit die koopjeskelder mag :)

of natuurlijk switchen via een andere provider, maar dat duurt eeuwen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 12:10:
ligt een beetje aan de belgedrag. als je een behoorlijke klant bent: gewoon telfort bellen en zeggen dat je je abo wil opzeggen, tenzij je iets uit die koopjeskelder mag :)

of natuurlijk switchen via een andere provider, maar dat duurt eeuwen.
ik ben helaas maar een kleintje, zullen van mijn belgedrag niet geimponeerd zijn ;)

• Eleshar
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 10:45

Eleshar

Nil Satis Nisi Optimum

Twee contracten op 1 naam niet mogelijk? Lekker is dat.
Willen ze bij Telfort geen geld verdienen ofzo?

En wat nou als je 1 contract privé gebruikt en het andere zakelijk? :?

Verwijderd

in dat geval geldt het aloude: voor niets gaat de zon op.
maar kijk eens op telecomvergelijker.nl, daar staan heel veel leuke aanbiedingen.

ik mag ook verlengen bij telfort (en dat willen ze ook van me, gezien de ladingen reclame die ik van ze krijg), maar het probleem is dat ik dan per sé zo'n nieuw abo moet, of samenbellen.
in beide gevallen gaat een dataverbinding niet meer van je bundel af, maar wordt deze apart berekend. ik houd lekker mijn oude O2-60 abo :)