Word 2000 rare tekens in auto koptekst.

Pagina: 1
Acties:

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:20
Ik heb hier een machine staan met OS win 95 en word 2000 (niet ideaal).
Als ik in word een koptekst wil maken dan is er nog niks aan de hand ik kan hier alles handmatig gewoon invullen.
Maar zodra ik de koptekst automatisch wil laten vullen, ik klik dan op:

"Autotekst fragment invoegen"

Dan krijg ik bij alle opties die daar onder staan rara tekens te zien zoals vierkantjes en andere figuurtjes.
ik heb office al opnieuw geinstalleerd maar geen succes ik weet dat de combinatie win 95 word 2000 niet ideaal is maar op alle andere machines werkt het wel.

• ADH_ED
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-08 10:28

ADH_ED

Hoogbevaagd

Volgens mij ligt dat aan het lettertype, als die niet aanwezig is, krijg je vierkantjes

Installeer anders Office 2000 opnieuw, en helemaal, dus "Uitvoeren vanaf deze computer"

• thomastvd
Bunghole schreef op 10 maart 2004 @ 11:38:
Volgens mij ligt dat aan het lettertype, als die niet aanwezig is, krijg je vierkantjes

Installeer anders Office 2000 opnieuw, en helemaal, dus "Uitvoeren vanaf deze computer"
Office is al een keer helemaal opnieuw geinstalleerd. Maar dit was geen succes

• ADH_ED

ADH_ED

Hoogbevaagd

Kun je misschien dan wat meer info geven????

• thomastvd
ik zou niet weten wat je nog meer moet weten. Alles wat van belang is staat volgens mij in de startpost. Zo niet wat wil je weten... :7

Verwijderd

Het zou kunnen dat bij Windows 95 een lettertype ontbreekt, wat daar wordt gebruikt. Kan je nergens ontdekken wat voor een lettertype hij nodig heeft?

• ADH_ED

ADH_ED

Hoogbevaagd

Wat wil je automatisch gaan invullen?
Heb je zelf al gezocht op Google of de Microsoft site??

• thomastvd
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 11:51:
Het zou kunnen dat bij Windows 95 een lettertype ontbreekt, wat daar wordt gebruikt. Kan je nergens ontdekken wat voor een lettertype hij nodig heeft?
Nou je kan gewoon zelf bepalen welk lettertype hij moet gebruiken. Hij staat standaard op times new roman en die werkt verder in het document wel ok. Wat ook vreemd is is dat als je op kop/voettekst invoegen klikt dan krijg de werkbalk kop en voettekst.
Al de losse knoppen werken wel maar alles wat onder knop Auto-tekst fragmenten staat krijg ik de rare tekens.
Terwijl sommige dezelfde functies hebben.
Bunghole schreef op 10 maart 2004 @ 11:51:
Wat wil je automatisch gaan invullen?
Heb je zelf al gezocht op Google of de Microsoft site??
het maakt niet uit wat ik automatisch wil gaan invullen want alles wat onder de knop Auto-tekst fragmenten staat werkt niet.
En natuurlijk heb ik al gegoogled en microsoft ben ik ook al geweest maar geen resultaten tot dusver.

Vandaar dat ik dit topic heb geopend.

• thomastvd
klein schopje
Pagina: 1