Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob
Verwijderd
superverslavend en niets is simpeler
wij spelen het altijd op het schoolnetwerk.
beetje debiel misschien...maareh hoe krijg ik dat spel aan het lopen
[...]
beetje debiel misschien...oh nee laat maar! ff checke...
probeer een racespelletje ofzo. NFS:U ? als je computers dat aankunnen
Dat is al te moeilijk, het voor de bezoekers van een stand, zodat ze kunnen zien wat je met een netwerk zoal kunt doenRocketKoen schreef op 10 maart 2004 @ 11:30:
Lightbikes is idd een supersimpel spel, alleen erg saai als je maar met zn 2en bent.
edit: zie net dat het ook nog hip moet zijn... Tsjah... Denk dat de meeste hippe spellen vooral enige verdieping vereisen van de spelers, en dat lijkt me inderdaad een probleem op de manier zoals jij het wil gaan gebruiken... Tsjah, denk dat je verder wel voor een uitdaging staat om mensen die nergens iets vanaf weten te interesseren voor een netwerk... Denk dat internet delen nog het meest interessante is voor die mensen...
[ Voor 74% gewijzigd door MikeyMan op 10-03-2004 11:44 ]
Snake3d?? Door nokia verplatte cultuurbarbaarVerwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 11:19:
Haha presices! lightbikes! dat is eigenlijk gewoon Snake 3d
superverslavend en niets is simpeler
wij spelen het altijd op het schoolnetwerk.
ontopic:
Ik denk dat het voor zo'n denomnstratie niet belangrijk is dat er tegen elkaar gespeeld kan worden, maar vooral dat een actie op de ene computer gevolgen heeft op de andere.
[ Voor 23% gewijzigd door Janoz op 10-03-2004 11:49 ]
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Lachen...Janoz schreef op 10 maart 2004 @ 11:46:
[...]
Snake3d?? Door nokia verplatte cultuurbarbaar... Dat is natuurlijk gewoon tron
Ik verzamel homecomputers en was afgelopen HCC-dagen te gast bij de HCC MSX gg, ik had een stuk of 40 MSX computers meegenomen. Waaronder een extreem zeldzame Russische Yamaha netwerkopstelling, daar draaide een gemodificeerde versie op van Konami's Nemesis.
Ik liet trots zien hoe deze versie zichzelf over het netwerkkabeltje naar de het diskloze exemplaar kon sturen. Merkt zo'n snotaap op: Hey, dat hebben ze gejat van Playstation!
hahahahaJazzy schreef op 10 maart 2004 @ 11:50:
[...]
Lachen...
Ik verzamel homecomputers en was afgelopen HCC-dagen te gast bij de HCC MSX gg, ik had een stuk of 40 MSX computers meegenomen. Waaronder een extreem zeldzame Russische Yamaha netwerkopstelling, daar draaide een gemodificeerde versie op van Konami's Nemesis.
Ik liet trots zien hoe deze versie zichzelf over het netwerkkabeltje naar de het diskloze exemplaar kon sturen. Merkt zo'n snotaap op: Hey, dat hebben ze gejat van Playstation!
Verwijderd
Hij heeft maar 2 pc's terwijl je bij NFSU altijd een dedecated server moet hebben draaien om een netwerkgame te doen das 2 game pc's + server = 3 pc's en die heeft ie niet!RocketKoen schreef op 10 maart 2004 @ 11:30:
Lightbikes is idd een supersimpel spel, alleen erg saai als je maar met zn 2en bent.
in ieder geval al bedankt voor de snelle reacties!!
Verwijderd
off-topic mode:Jazzy schreef op 10 maart 2004 @ 11:50:
[...]
Lachen...
Euh, Konami's Nemesis...... Uren, nachten, dagen heb ik dat spel gespeeld op mijn Philips MSX. Fantastisch!
Maar nou heb je het over een MP opstelling van Nemesis? Kan dat?
En zo ja, is het ook mogelijk om dit met een emulator te doen?
Want als dat zo is (ff terug in on-topic-mode) dan is de TS'er ook geholpen en ik ben je eeuwig dankbaar....
Ik zou wel 's MP van Nemesis op m'n LAN tegen mijn buurjongen willen spelen.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Lekker simpel, en ziet er nog interesant uit ook nog......
(met de opengl versies en highres textures etc. is het zelfs anno 2004 nog te pruime)
Kun je geen NFSU server opzetten op 1 van de compu's?Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 12:01:
[...]
Hij heeft maar 2 pc's terwijl je bij NFSU altijd een dedecated server moet hebben draaien om een netwerkgame te doen das 2 game pc's + server = 3 pc's en die heeft ie niet!
edit: let butVerwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 12:35:
Doom2 met Danzig mapjes, das knallen tot je er bij neervalt!
Lekker simpel, en ziet er nog interesant uit ook nog......
(met de opengl versies en highres textures etc. is het zelfs anno 2004 nog te pruime)
[ Voor 13% gewijzigd door peeth op 19-03-2004 12:43 ]
Vincere Per Belli
Lightbikes (ook de 2.0 3D variant) vind ik maar een duf spelletje.
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
Waar vindt ik dat bomberdude?RolandWitvoet schreef op 19 maart 2004 @ 13:11:
atomic bomberman rulez. Vrij simpel spelletje met een extreem hoge actie-waarde. gegarandeerde aandachtstrekker.
Lightbikes (ook de 2.0 3D variant) vind ik maar een duf spelletje.
Verwijderd
www.zophar.net
is gratis te downen en is echt super in netwerk
Verwijderd
Probleem is dat je dit spel misschien (terecht