hallo mensen
ik heb hier een heel raar probleem met word 97
het zit zo
wanneer ik een sjabloon (dot) open via de verkenner (windows 98) dan kan ik hem netjes opslaan als een doc bestand. (in dowrd 97)
maar wanneer ik heb open in word 97 zelf (de dot file) dan kan ik niet kiezen in wat voor formaat ik hem wil opslaan (het word dan een "bestandsnaam.dot.doc" )
ook zie ik (als ik via verkenner het bestand open) in word de optie ("bestand--> opslaan als HTML bestand) zwart zijn (dus je kan hem via html opslaan)
maar wanneer ik hem in word 97 open is die optie grijs (niet beschikbaar)
ik leg hier een beetje een samenhang
omdat wanneer ik via de verkenner open kan ik opslaan in elk formaat als ik maar wil en de optie "opslaan als HTML bestand" kan ik ook kiezen
en wanneer ik een bestand in word zelf open kan dit niet
en word die dus automatisch als een XXXXXX.DOT.DOC opgeslagen
ik heb echt van alles geprobeerd
via verkenner opslaan als doc en als dot de bstandextenties verwijderd /gewijzigd
ik kom er niet uit
nu denken jullie waarom doe je het dan niet gewoon via de verkenner ipv word.
omdat ik hier op mijn werk ben en dus niet thuis voor me zelf bezig. de fout zit bij een werknemer hier. en deze wil het graag via word openen en niet via de windows verkenner
heeft iemand tips/hints wat ik kan proberen??
gr.
Word 97 sjabloon probleem
het lijkt erop dat hier ongeveeer hetzelfde probleem is maar ook hier staat geen oplossing
ik heb hier een heel raar probleem met word 97
het zit zo
wanneer ik een sjabloon (dot) open via de verkenner (windows 98) dan kan ik hem netjes opslaan als een doc bestand. (in dowrd 97)
maar wanneer ik heb open in word 97 zelf (de dot file) dan kan ik niet kiezen in wat voor formaat ik hem wil opslaan (het word dan een "bestandsnaam.dot.doc" )
ook zie ik (als ik via verkenner het bestand open) in word de optie ("bestand--> opslaan als HTML bestand) zwart zijn (dus je kan hem via html opslaan)
maar wanneer ik hem in word 97 open is die optie grijs (niet beschikbaar)
ik leg hier een beetje een samenhang
omdat wanneer ik via de verkenner open kan ik opslaan in elk formaat als ik maar wil en de optie "opslaan als HTML bestand" kan ik ook kiezen
en wanneer ik een bestand in word zelf open kan dit niet
en word die dus automatisch als een XXXXXX.DOT.DOC opgeslagen
ik heb echt van alles geprobeerd
via verkenner opslaan als doc en als dot de bstandextenties verwijderd /gewijzigd
ik kom er niet uit
nu denken jullie waarom doe je het dan niet gewoon via de verkenner ipv word.
omdat ik hier op mijn werk ben en dus niet thuis voor me zelf bezig. de fout zit bij een werknemer hier. en deze wil het graag via word openen en niet via de windows verkenner
heeft iemand tips/hints wat ik kan proberen??
gr.
Word 97 sjabloon probleem
het lijkt erop dat hier ongeveeer hetzelfde probleem is maar ook hier staat geen oplossing
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 11:11 ]